ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

توسط : تیم محتوا
2,297

اقتصاد پر رونق و یکی از مهم ترین مکان های مقدس اسلام، سالانه میلیون ها بازدیدکننده را به عربستان سعودی جذب می کند. ریاض پایتخت این پادشاهی است که خیابان ‌ها و معماری های سنتی را با آسمان ‌خراش ‌های درخشان و رستوران ‌ها و هتل‌ های امروزی ترکیب می‌ کند.

جده دروازه مکه است که هر سال پذیرای میلیون ها نفر برای حج می باشد. اما فرهنگ باستانی بیابانی، سواحل بکر در امتداد دریای سرخ، و نگرش مثبت به گردشگری، همگی افراد بیشتری را ترغیب می‌ کنند تا اندکی بیشتر بمانند و از این کشور بازدید کنند. می توانید برای سفر به این کشور، ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان را جستجو کنید.

سفر به عربستان

چه برای حج سفر کنید، چه برای دیدار با خانواده و دوستان یا برای تجارت، عربستان سعودی کشوری جذاب است که مملو از لذت های غیرمنتظره است. تاریخ باستانی با مکان ‌های مدرن و سنتی در کنار مراکز تجاری مترقی و مراکز خرید انحصاری ترکیب می شود و این کشور ثروتمند را به مکانی عالی برای بازدید تبدیل می‌ کند.

پیشنهاد مطالعه:خرید بلیط خارجی ارزان قیمت

بازدید از جده 

جده دومین شهر بزرگ عربستان سعودی است که تقریباً 3.4 میلیون نفر جمعیت دارد. این شهر همچنین پایتخت تجاری کشور است. قرن ‌هاست که این مکان محل تجمع زائران، تجار و مسافران بوده است. این نشان می دهد که چرا این شهر طبیعتی جهانی دارد. 

جده شهری نسبتاً آرام با زندگی اجتماعی آسان و پرهیاهو با مناطق خرید، کافه ‌ها و رستوران ‌ها است. فرصت های زیادی برای کارآفرینان وجود دارد. می توانید سفر خود را با ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان برنامه ریزی کنید.

این شهر با تاریخی رنگارنگ است و در طول سال ها به عنوان دروازه سالانه میلیون ها زائر که به شهرهای مقدس مکه و مدینه می روند اهمیت پیدا کرده است. نقطه مرتفع جده، کورنیش است که توسط دفاتر، استراحتگاه های ساحلی، مراکز خرید و هتل ها احاطه شده است. بیشتر در بخش شمال، چندین ترکیب را خواهید دید که میزبان یک گروه اجتماعی پر جنب و جوش هستند.

ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

بازدید از مدینه 

مدینه که به عنوان دومین شهر مقدس اسلام شناخته می شود، بخشی از مراسم حج است. این شهر که در غرب عربستان سعودی واقع شده است، اغلب به عنوان "شهر منور" شناخته می شود. در قلب مرکز شهر، مکان اصلی زیارتی مسجد النبی را خواهید دید که مقبره حضرت محمد را در خود جای داده است. با خرید ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان از آژانس های معتبر، می توانید سفری خاطره انگیز و معنوی به عربستان را رقم بزنید

این مسجد به زائران مناظر حیرت انگیز و معماری چشمگیر و همچنین تجربه ای عمیقاً معنوی می دهد. بسیاری از اماکن مقدس دیگر نیز باید هنگام زیارت مدینه به برنامه سفر اضافه شوند، از جمله مسجد قبا و مسجد جمعه. درست مانند مکه، مرکز شهر به روی هر کسی که مسلمان نیست بسته است.

خیابان های اطراف مسجد النبی پر از غرفه ها، بوتیک ها و پاساژ است و همچنین رستوران های زیادی برای لذت بردن وجود دارد. چای ‌فروشی ‌ها تنوع بالایی از چای به ویژه چای نعناع را می ‌فروشند که شروعی با طراوت برای روز یا به عنوان نوشیدنی دلخواه در اواسط صبح است. 

در خارج از محدوده شهر، منظره بیابانی چشمگیر پراکنده با ویرانه های باستانی و مکان های مقدس را خواهید دید که همگی نقش مهمی در فرهنگ و تاریخ اسلام دارند. اگر به هر دلیلی مانند حج یا تفریح به عربستان سفر می کنید، می توانید ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان را تهیه کنید.

خطوط هوایی عربستان سعودی

هواپیمایی عربستان سعودی یکی از قدیمی ترین خطوط هوایی جهان است. تاریخچه و ادغام خطوط هوایی عربستان سعودی به سال 1945 باز می گردد. همه چیز از زمانی شروع شد که رئیس جمهور ایالات متحده فرانکلین روزولت یک هواپیما به ملک عبدالعزیز سعود هدیه داد. 

ملک عبدالعزیز سعود بنیانگذار عربستان سعودی است و در سال 1945 یک داگلاس دی سی-3 را از رئیس جمهور وقت آمریکا دریافت کرد. در دولت عربستان سعودی این شرکت تاسیس شد. از سال 1945 خدمات پرواز بین المللی عالی را ارائه می دهد.

بیشتر پروازها به عربستان سعودی در این فرودگاه های اصلی، فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز(JED)، که به جده خدمات رسانی می کند، انجام می شود. فرودگاه بین المللی ملک فهد (DMM)، نزدیک دمام، فرودگاه بین المللی ملک خالد (RUH)، نزدیک ریاض و فرودگاه بین المللی شاهزاده محمد بن عبدالعزیز (MED)، در مدینه از جمله فرودگاه های شناخته شده عربستان هستند.

برای تهیه ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان از دفاتر هواپیمایی معتبر در عربستان یا ایران، می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت دریافت کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاستل های قطر در جام جهانی 2022

مساجد مقدس در عربستان

دو تا از مقدس ترین مساجد اسلام در عربستان سعودی واقع شده اند و همه مسلمانان شایسته و توانا باید حداقل یک بار به زیارت مکه بروند، این زیارت سنتی به عنوان حج شناخته می شود. پروازهای ارزان به عربستان سعودی از فرودگاه های سرتا سر جهان، در ماه ذی الحجه دشوار خواهد بود. 

این ماه آخرین ماه تقویم اسلامی است و در آن زمان حج انجام می شود. پروازها و هتل ‌ها از ماه ‌ها قبل رزرو می‌ شوند، بنابراین اگر قصد سفر زیارتی دارید، هرچه زودتر پروازهای عربستان سعودی را رزرو کنید. از آنجایی که تقویم اسلامی قمری است، زمان دقیق ذی ‌الحجه سال به سال تغییر می‌ کند، بنابراین قبل از رزرو و تهیه ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان باید کمی تحقیق کنید.

ارزان ترین پروازها به عربستان سعودی را می توان در خارج از این زمان مقدس یافت. ماه‌ های زمستانی از نوامبر تا فوریه، زمان‌ های محبوبی برای بازدید از عربستان سعودی است، زیرا دمای روز کمتر بوده و امکان رفت و آمد در سطح شهر بسیار راحت تر خواهد بود.
یافتن پروازهای ارزان قیمت به عربستان سعودی

به دنبال بلیط ارزان هواپیما به عربستان هستید؟ حداقل 2 هفته قبل از حرکت، بلیط خود را رزرو کنید تا قیمتی کمتر از میانگین دریافت کنید. فصل اوج را جولای و آگوست می دانند. ارزان ترین ماه برای پرواز به عربستان سعودی ژانویه است.

فرودگاه مبدأ و تاریخ سفر دلخواه خود را جهت جستجوی ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان وارد کنید تا آخرین معاملات پروازهای عربستان سعودی را مشاهده کنید. اگر به دنبال پرواز مستقیم به عربستان هستید، باید بدانید که هواپیمایی عربستان سعودی تنها ایرلاینی است که پروازهای بدون توقف به این کشور ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها رایج نیستند و اغلب یک بار در هفته یافت می شوند.

ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز (JED)

کسانی که عاشق گشت و گذار برای خرید در هنگام بازدید از عربستان سعودی هستند، می توانند به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز (JED) پرواز کنند. از آنجایی که مراکز خرید مجلل متعددی در این نزدیکی وجود دارد که اغلب معاملات فروش با تخفیف دارند، خرید در نزدیکی این فرودگاه ساده و لذت بخش است.

اگر قصد سفر به عربستان سعودی در ماه رمضان را دارید، توجه داشته باشید که قیمت‌های هواپیما در این دوره می ‌تواند به‌ طور چشمگیری تغییر کند. ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان را با توجه به این زمان ها جستجو کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین هاستل های عمان

فرودگاه بین المللی ملک خالد (RUH)

اکثر افرادی که با فرزندان خود از ایران به عربستان سعودی سفر می کنند ترجیح می دهند با خطوط هوایی مطمئنی پرواز کنند. اگر می خواهید در زمان اقامت در عربستان سعودی از شهرهای مختلف دیدن کنید، باید پروازهایی را که در فرودگاه بین المللی ملک خالد (RUH) در ریاض فرود می آیند، رزرو کنید. 

ریاض، پایتخت عربستان است و بنابراین از نظر زیرساخت ها و امکانات دسترسی آسان را فراهم می کند. در مرحله دوم، شما در مرکز قرار خواهید گرفت و می توانید پس از تهیه ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان، به راحتی مناطق مختلف ریاض را بازدید کنید.

فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی (SLC)

فرودگاه بین المللی سالت لیک سیتی (SLC) دارای امکانات رفاهی متنوعی است که برای افراد دارای معلولیت که از هر کشوری به عربستان سعودی می روند، در دسترس است. هر ترمینال این فرودگاه دارای مکان های پارکینگ و امکانات ویژه ای است که فقط برای افراد دارای معلولیت وجود دارد.

در روزی که قرار است به عربستان سعودی سفر کنید، باید چند ساعت قبل از زمان حرکت پرواز خود به فرودگاه بروید. با انجام این کار، بیش از زمان کافی برای دریافت مجوز پرواز توسط مقامات فرودگاه خواهید داشت. اگر قرار است پرواز شما به عربستان سعودی در اواخر شب به مقصد برسد، رزرو هتل نزدیک فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که پیش از هر اقدامی، برای جستجوی ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان اقدام کنید.

ارزان ترین بلیط پرواز به عربستان

هتل Clarion Hotel جده

فرودگاه Clarion Hotel جده یکی از راحت ترین مکان ها برای اقامت مسافران پس از دیر رسیدن به فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز است. در کمتر از پنج دقیقه پیاده روی می توانید به این اقامتگاه برسید. سالن های فرودگاه محل خوبی برای استراحت در زمان انتظار برای پرواز از عربستان سعودی است. 

می توانید برای تهیه بلیط ارزان و سفری راحت و دلپذیر به این کشور، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد