برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

توسط : تیم محتوا
1,389

اگر در سایت های عرضه کننده اپلیکیشن جستجو کنید، مطمئناً طیف گسترده ای از برنامه های مانیتور کودک را پیدا خواهید کرد. اما دانستن اینکه کدام اپلیکیشن ها ارزش وقت یا پول شما را دارند می تواند سخت باشد. در اینجا بهترین برنامه مانیتور کودک را بر اساس کیفیت اتصال، ویژگی ها و هزینه برجسته می کنیم.  کاربران اپل، کاربران اندروید، مراقبان با بودجه کم، و والدین در حال حرکت گزینه های مناسب زیادی برای رفع نیازهای خود خواهند یافت.

چه چیزی در مانیتور کودک نیاز دارید؟

وقتی صحبت از مانیتور کودک می شود، مجموعه بی پایانی از ویژگی ها وجود دارد که نظارت را آسان تر و در برخی موارد سرگرم کننده تر می کند. اما، قبل از اینکه ده لالایی متفاوتی را که می تواند اجرا کند، جذب کنید، باید مطمئن شوید که هر مانیتور کودک (برنامه یا غیره) اصول اولیه را دارد.

سیستم هشدار قابل اعتماد: شما نمی خواهید پس از زمین گذاشتن کودک استرس داشته باشید که نمی توانید به وضوح صدای گریه او را بشنوید. اکنون بهترین برنامه مانیتور کودک دارای هشدارهای صوتی و تصویری فعال شده با صدا هستند تا در صورت از کار افتادن یک سیستم، پشتیبان تهیه کنند.

سیگنال قوی: اگر سیگنال به طبقه پایین نرسد، مانیتور به شما آزادی واقعی نمی دهد. یک شعاع سیگنال قوی به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کودک شما هنوز خواب است در حالی که در حال استراحت هستید.

قدرت باتری خوب: مانیتورها به هر جایی که می روید می روند و نمی خواهید به پریز متصل شوید. قدرت باتری خوب این اطمینان را ایجاد می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها بدون صدای بیپ مداوم که با هشدارهای باتری کم همراه است، بی‌سیم بروید.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

ویژگی های بهترین برنامه های مانیتور

هنگام بررسی برنامه های مانیتور کودک، ما به دنبال چند ویژگی خاص هستیم.

گزارش ‌های فعالیت: یکی از سخت ‌ترین چیزها در مورد فرزندپروری، تطبیق با برنامه خواب است که همیشه در حال تغییر می باشد. بسیاری از بهترین برنامه مانیتور کودک می‌توانند گزارش‌های فعالیت را برای کودک شما ایجاد کنند. 

این گزارش‌ها به شما امکان می‌دهند تا روندها را در برنامه شبانه کودک خود بیابید و مطمئن شوید که زمان چرت زدن توصیه‌شده را دریافت می‌کند.

عکس و فیلم: آیا کوچولوی شما قبل از اینکه در نهایت چرت بزند در خواب صحبت می کند یا در گهواره خود بازی می کند؟ بسیاری از این برنامه‌ها به والدین این امکان را می‌دهند که آن لحظات صمیمانه را در تلفن یا رایانه خود ذخیره کنند.

نظارت دوگانه: اگر بیش از یک فرزند دارید، اغلب به معنای خرید دو مجموعه مختلف مانیتور است. برخی از بهترین برنامه مانیتور کودک به شما این امکان را می‌دهند که همزمان دو کودک را در مکان‌های مختلف تماشا کنید. 

این کار وسایلی را که برای حمل در خانه نیاز دارید به حداقل می رساند. اکثر برنامه‌های مانیتور کودک همچنین امکان دو ایستگاه والدین را فراهم می‌کنند که به هر دو والدین مجموعه‌ای از چشم‌ها و گوش‌ها می‌دهد.

برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

لیست برنامه های مانیتور کودک 

لیست ما از محبوب ترین برنامه های مانیتور کودک برای هر نوع گوشی هوشمند را بررسی کنید.

مانیتور کودک 3G

برنامه Baby Monitor 3G تقریباً با هر دستگاهی که فکرش را بکنید، از جمله محصولات اندروید و اپل کار می کند و به شما این امکان را می دهد که از چندین دستگاه به عنوان مانیتور استفاده کنید. بهترین برنامه مانیتور کودک همچنین روی وایفای کار می کند. این تضمین می کند که در اکثر موقعیت ها اتصال را حفظ می کنید.

این برنامه حالت دید در شب، قابلیت تنظیم حساسیت میکروفون و امکان اتصال چندین تلفن به دستگاه کودک را ارائه می دهد. همچنین می توانید گزارش فعالیت ایجاد کنید. اما نکته‌ای که در مورد این برنامه نسبت به سایر برنامه‌هایی که به آن نگاه کردیم برای ما متمایز بود این بود که تیم پشتیبانی برنامه به سؤالات و بازخوردهای کاربر به سرعت پاسخ می‌دهد.

مزایا: 

•    سازگار با دستگاه های اندروید و اپل.

•    سیاهههای مربوط به فعالیت کودک

•    تیم پشتیبانی با دسترسی آسان.

•    به چندین مراقب اجازه می دهد تا نوزاد را به طور همزمان تماشا کنند.

مانیتور کودک دورمی

این برنامه بهترین برنامه مانیتور کودک است و از طریق Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه کار می کند، علاوه بر این گزینه هایی را برای زمانی که اینترنت در دسترس نیست (وای فای مستقیم و هات اسپات) ارائه می دهد. همچنین به چندین کاربر اجازه می دهد تا یک کودک را زیر نظر داشته باشند، گزینه های هشدار لرزش را ارائه می دهد و ارتباط دو طرفه با فرزند شما را ارائه می دهد. 

استفاده از باتری فراموش نشده است، و Dormi ادعا می کند که یک بار شارژ ساعت ها شما را با خود همراه می کند. مرکز اطلاعات برنامه همه چیزهایی را که باید بدانید را در یک مکان به شما می گوید. اما ویژگی مورد علاقه ما این است که برنامه می‌تواند به دستگاه والدین هشدار دهد تا در صورت از دست دادن تماس یا پیام متنی به آنها اطلاع دهد.

مزایا: 

•    مرکز اطلاعات به‌روزرسانی‌های وضعیت بحرانی دستگاه‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

•    از طریق Wi-Fi و شبکه های تلفن همراه کار می کند.

•    به چندین مراقب اجازه می دهد تا کودک را به طور همزمان تحت نظر داشته باشند.

•    گزینه هشدار لرزش

•    ارتباط دو طرفه در بهترین برنامه مانیتور کودک.

پیشنهاد مطالعه:درباره پلتفرم Drawpile

دوربین امنیتی خانه آلفرد

هنگامی که به عنوان بهترین برنامه مانیتور کودک استفاده می شود، این برنامه بسیاری از ویژگی های مانیتور استاندارد را ارائه می دهد. دارای دید در شب است، بنابراین می توانید کودک خود را در شب بهتر ببینید و هشدارهای صوتی و حرکتی فوری را ارائه می دهد. حتی به شما این امکان را می دهد که فیلم ها را از ایستگاه مراقبت به صورت دستی ضبط کنید.

این برنامه همچنین دارای یک نمایشگر وب است که به شما امکان می دهد ویدیوی پخش زنده را از رایانه شخصی تماشا کنید. ارتباط دو طرفه نیز یک گزینه است. با دوربین تلفن شما کار می کند تا دید 360 درجه ای از منطقه ارائه دهد و به شما امکان می دهد دوربین را برای دید بهتر تنظیم کنید.

مزایا

•    نویز و هشدار حرکت فوری را ارائه می دهد.

•    سازگار با اکثر دستگاه های هوشمند

•    انعطاف‌پذیری دوربین

•    فید ویدیویی زنده را ارائه می دهد.

•    ارتباط دو طرفه.

•    رایگان برای استفاده.

مانیتور کودک وای فای

برنامه Wi-Fi Baby Monitor نسخه های مختلف بهترین برنامه مانیتور کودک را با قیمت های مختلف ارائه می دهد. بدون هیچ هزینه ای، کاربران می توانند یک نسخه فقط صوتی را امتحان کنند تا ببینند در مورد آن چه احساسی دارند. پس از آن، آنها می توانند به ارتقاء ادامه دهند تا شامل ویژگی هایی مانند فید ویدیو، محدوده سیگنال و قابلیت های ارتباط دو طرفه باشد.

این برنامه همچنین برای کار با سایر ابزارهای نظارت سنتی مانند سنسورهای دما و سنسورهای رطوبت طراحی شده است. چیزی که این برنامه را بسیار خاص می کند این است که اجازه ورود با رمز عبور را می دهد و رمزگذاری کامل را حتی در نسخه رایگان ارائه می دهد.

مزایا: 

•    سازگار با اکثر دستگاه های هوشمند

•    رمز عبور برای یک سطح امنیتی اضافی محافظت می شود.

برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

مانیتور کودک نانسی

Nancy Baby  با تمام سیستم عامل های اصلی (اندروید، مک، ویندوز) سازگار است و می تواند از طریق اینترنت یا شبکه های تلفن همراه اجرا شود. هشدارهای فوری و اعلان‌های دو طرفه به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید فرزندتان را ببینید و بشنوید.

یک ویژگی منحصر به فرد این است که کاربران نیازی به راه اندازی حساب کاربری یا ارائه آدرس ایمیل ندارند. این تلفن ها را با استفاده از یک سیستم کد تأیید جفت می کند و امکان راه اندازی و استفاده آسان را فراهم می کند.

مزایا:

•    نسخه رایگان کاربردی

•    راه اندازی آسان.

•    سازگار با تمام پلتفرم های اصلی

•    امکان ارتباط دو طرفه را فراهم می کند.

مانیتور کودک آهگو

این اپ، به عنوان بهترین برنامه مانیتور کودک است. اپلیکیشن Ahgoo Baby Monitor اپلیکیشن دیگری است که سادگی را در اولویت قرار می دهد. راه اندازی آسان است، با استفاده از یک سیستم کد QR برای جفت کردن دستگاه ها. این با دستگاه های اپل و اندروید سازگار است و می توانید آن را در چندین دستگاه دانلود کنید.

مزایا:

•    سازگار با اپل و اندروید.

•    امکان دانلود در چندین دستگاه را فراهم می کند.

•    سیستم های هشدار دیداری و صوتی.

•    سازگار با وای فای و شبکه های تلفن همراه.

•    از راه دور برای کودک شما موسیقی پخش می کند.

اپلیکیشن GeoLocator

این برنامه برای استفاده با نوزادان بزرگتر و خردسالان بسیار عالی است. در همین برنامه، می‌توانید به صحبت‌های کودکتان گوش دهید و مطمئن شوید که فرزند بزرگ‌ترتان هنوز با خیال راحت در خانه دوستش بازی می‌کند. سیستم ارتباط دو طرفه به والدین یا مراقبین اجازه می دهد تا مستقیماً با نوزاد یا فرزند خود ارتباط برقرار کنند.

در بهترین برنامه مانیتور کودک عدم وجود تصویربرداری ویدیویی به شما این امکان را می دهد که ساعت ها بدون توجه به مشکل باتری آن را اجرا کنید. این برای زمانی که مراقبان برای مدت طولانی از یک پریز برق دور هستند مفید است. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد مسیرها را ایجاد کنید و حرکات را ردیابی کنید تا به سازماندهی شما کمک کند.

مزایا: 

•    باتری شما را خالی نمی کند

•    امکان نظارت بر چند فرزند را فراهم می کند.

•    ارتباط دو طرفه را ارائه می دهد.

•    مسیرها را ایجاد کنید و تاریخچه حرکت را ذخیره کنید.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های خرید ممبر تلگرام

مانیتور کودک  MVA

این بهترین برنامه مانیتور کودک اصول اولیه را ارائه می دهد و برای مراقبانی که به چندین دستگاه هوشمند دسترسی ندارند عالی است. شما فقط به یک دستگاه هوشمند، فقط اندروید و یک شماره تماس اضطراری نیاز دارید. تلفن اتاق کودک شما را برای صداها کنترل می کند و وقتی کودک شما گریه می کند، تماس می گیرد یا شماره را پیامک می کند.

چیزی که عالی است این است که برای کار کردن فقط به یک سیگنال سلولی نیاز دارد. علاوه بر این، یک "دفترچه خاطرات خواب" یا گزارش فعالیت به شما امکان می دهد یادداشت برداری کنید و ساعت های خواب را تنظیم کنید.

مزایا: 

•    فقط نیاز به دسترسی به یک دستگاه تلفن هوشمند دارد.

•    برنامه کاملا رایگان

•    نیازی به دسترسی به اینترنت ندارد

•    دفترچه خاطرات خواب حرکات کودک را تولید می کند.

برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

مانیتور کودک  Faebir

این برنامه سطح نویز اتاق کودک و تماس ها یا پیام های متنی را کنترل می کند. در صورت بروز اختلال به شما اسکایپ می‌دهد. این امکان را به شما می دهد تا آستانه ای را که در آن به شما هشدار می دهد به صورت دستی تنظیم کنید، که برای والدین نوزادانی که در خواب صحبت می کنند (یا با صدای بلند خروپف می کنند) عالی است.

یکی از ویژگی‌های مفید این بهترین برنامه مانیتور کودک آن است که می‌توانید برای به‌روزرسانی وضعیت به دستگاه فرزند پیامک ارسال کنید یا آن را خاموش یا روشن کنید. این به شما این امکان را می دهد که بدون رفتن به اتاق کودک، کنترل بیشتری بر روی دستگاه کودک داشته باشید. علاوه بر این، تماس‌های دریافتی به‌طور خودکار خاموش می‌شوند تا اطمینان حاصل شود که نوزاد را بیدار نمی‌کنند.

مزایا: 

•    نیازی به اتصال به اینترنت ندارد

•    امکان تنظیم دستی آستانه هشدار را فراهم می کند.

•    پیامک می فرستد و تماس می گیرد یا از Skype برای تماس با مراقب استفاده می کند.

•    رایگان بدون تبلیغات
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد