هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

توسط : تیم محتوا
1,390

آیا به دنبال ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی مشابه ChatGPT هستید؟ محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی با انتشار ChatGPT OpenAI ها به شدت افزایش یافت. افراد زیادی به هوش مصنوعی علاقه مند شده اند. تعداد زیادی از کسب و کارها سعی کردند از OpenAI تقلید کنند یا چیزی کاملاً منحصر به فرد توسعه دهند. هوش مصنوعیCopysmith  در سال 2020 معرفی شد، اما قبلاً خود را به عنوان یک گزینه عالی ثابت کرده بود. 

بررسی Copysmith

در این مقاله به بررسی کپی اسمیت می پردازیم. ما قابلیت‌ها، گزینه‌های جایگزین، هزینه، ادغام و سایر جنبه‌های پلتفرم را بررسی خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله، می توانید تعیین کنید که آیا از Copysmith استفاده کنید یا نه.

Copysmith یک ابزار ایجاد محتوای هوش مصنوعی است. طیف گسترده ای از گزینه های محتوا را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این پلتفرم، ممکن است به سرعت و به طور موثر محتوای با کیفیت بالا تولید کنید. شما قادر خواهید بود مواد مختلفی تولید کنید، از جمله:

•    تولید تصویر

•    API

•    توضیحات محصول انبوه

•    کپی رایتینگ

•    کمپین ساز

هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

ابزار نویسندگی کپی اسمیت

هوش مصنوعیCopysmith  ابزار ایده آلی برای ایجاد اسناد طولانی نیست. با GPT-3، سیستم هوش مصنوعی ممکن است به شما در ایجاد انواع تبلیغات و سایر محتوای کوچک کمک کند. اگر می خواهید از پلتفرم استفاده کنید، این را در نظر داشته باشید.

شایان ذکر است که مواد کلی Copysmith در مقایسه با سایر برنامه های هوش مصنوعی از کیفیت مناسبی برخوردار است. ممکن است در ایجاد وبلاگ، تبلیغات و امکانات برندسازی به شما کمک کند. علاوه بر این، اگر با چندین وب سایت سر و کار دارید و زمان زیادی را صرف تولید متن برای آن دارایی ها می کنید، محتوای بازاریابی هوش مصنوعی می تواند صرفه جویی زیادی در هزینه را ایجاد کند.

این پلتفرم برای چه کسانی است؟

هر کسی که مایل به تولید محتوا با هوش مصنوعی است، می تواند از این برنامه بهره ببرد. Copysmith برای آژانس‌های بازاریابی، فریلنسرها، تیم‌های داخلی که مواد بازاریابی را توسعه می‌دهند، صاحبان سایت‌ها که بسیاری از وب‌سایت‌ها را مدیریت می‌کنند و اپراتورهای تجارت الکترونیکی که خواهان تولید سریع محتوا هستند، ایده‌آل است.

این متخصص در مقیاس بندی سریع محتوا است. Copysmith سه نوع خدمات ارائه می دهد:

•    بازنویسنده محتوا

•    توضیحات محصول

•    مطالب و ایده های وبلاگ را طوفان فکر کنید

قیمت گذاری کپی اسمیت

هوش مصنوعیCopysmith  دارای یک ساختار قیمت گذاری استاندارد با سه طرح برتر و یک آزمایش رایگان است. استخدام یک کپی رایتر هوش مصنوعی در صورت ثبت نام برای عضویت سالانه هزینه کمتری خواهد داشت، همانطور که با بسیاری از راه حل های نرم افزاری این کار انجام می شود. Copysmith چیزی بیش از یک کپی رایتر مستقل است.

شما گزینه های زیر را دارید:

طرح ابتدایی: هزینه این طرح 19 دلار در ماه یا 228 دلار در سال است. این طرح شامل دو ادغام، 20000 کلمه و 20 بررسی سرقت ادبی است. برای کسانی که تازه شروع کرده اند ایده آل است.

حرفه ای: این استراتژی با هدف توسعه تیم ها و کاربران قدرتمندی است که می خواهند نسخه خود را به سطح بعدی برسانند. هزینه آن 490 دلار در سال یا 49 دلار در ماه است. این شامل بیش از 10 ادغام، کلمات بی حد و حصر، 100 بررسی سرقت ادبی در هر ماه، و ویژگی های پلت فرم بیشتر است. همچنین شامل 5 کاربر برای یک حساب کاربری است.

شرکت و پروژه: این اشتراک هوش مصنوعیCopysmith  شامل کاربران بی حد و حصر برای یک حساب است و برای تیم های بزرگ در شرکت های بزرگ ایده آل است. آن را با قیمت های سفارشی و گزینه های شرکت ارائه می شود. با این وجود، شما به تمام ویژگی های سایت ما دسترسی دارید.

مزایای کپی اسمیت

مهمترین جنبه هر پلتفرم مزایای آن است. قبل از شروع استفاده از آن، باید این سوال را از خود بپرسید و تعیین کنید که آیا این پلتفرم ارزش وقت شما را دارد یا خیر. اکنون نگاه خواهیم کرد که Copysmith چه چیزی را ارائه می دهد و چرا ارزش رفتن را دارد:

ایجاد سریع محتوای سطح عالی

این یکی از مزایای اصلی هوش مصنوعیCopysmith  است. با ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی، می‌توانید بدون زحمت هر آنچه را که نیاز دارید توسعه دهید. این برنامه مطالب موجود شما را با استفاده از هوش مصنوعی تجزیه و تحلیل می کند و سپس محتوای جدید و اصلی تولید می کند که از نظر سبک و لحن قابل مقایسه است. 

افزایش ترافیک

این گزینه از مزیت قبلی ناشی می شود. اگر می خواهید ترافیک و رتبه خود را افزایش دهید، باید به طور مداوم محتوای با کیفیت بالا و غنی از کلمات کلیدی را ارسال کنید. Copysmith  می تواند در اینجا به شما کمک کند. Copysmith AI ممکن است با ایجاد مطالب جدید و اصلی که برای موتورهای جستجو بهینه شده است به شما در انجام این کار کمک کند. این نرم افزار همچنین شامل یک ابزار سئو مفید برای بهبود نوشتار شما می باشد.

هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

ذخیره منابع

هوش مصنوعیCopysmith  می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و زمان کمک کند. تولید محتوای باکیفیت ممکن است به زمان و هزینه نیاز داشته باشد. اگر تولید محتوای خود را به یک نویسنده حرفه ای برون سپاری کنید، باید انتظار داشته باشید که برای هر قطعه بیش از 100 دلار بپردازید.

Copysmith AI ممکن است به شما کمک کند با تولید محتوای تازه با قیمت کمتر برای شما در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. ممکن است این ظرفیت را در اختیار شما قرار دهد تا همه محتوای خود را بدون صرف هزینه زیاد توسعه دهید. در عوض، به یک نفر برای کار با این هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای انبوه پرداخت کنید.

فروش بیشتر

همه موارد فوق به یک نتیجه اشاره دارد که شامل فروش بالاتر می شود. Copysmith AI  می تواند با تجزیه و تحلیل مطالب موجود و شناسایی مواردی که آن را مؤثر می کند، در ایجاد محتوای با تبدیل بالا به شما کمک کند.

ویژگی های Copysmith

هوش مصنوعیCopysmith  طیف گسترده ای از قابلیت ها را ارائه می دهد. با این وجود، همه آنها به تولید محتوای هوش مصنوعی وابسته هستند که شامل:

الگوهای نوشتن

اولین چیزی که با ورود به پنل مدیریت Copysmith مشاهده می کنید، قالب های تولید محتوا هستند. این نرم افزار تعداد زیادی قالب را ارائه می دهد که با ایده های وبلاگ شروع می شود و با متاتگ SEO به پایان می رسد. همچنین می توانید از کادر جستجو برای یافتن الگوها و سازماندهی آنها بر اساس تجارت الکترونیک و مقالات/وبلاگ ها استفاده کنید.
 

پیشنهاد مطالعه:برنامه های برتر برای مانیتور کودکان

رسانه های اجتماعی

هوش مصنوعیCopysmith  قالب های عالی برای بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. نه تنها می تواند مطالب اصلی را برای صفحات رسانه های اجتماعی شما ایجاد کند، بلکه می تواند هشتگ ها و عبارات ایده آلی را نیز برای افزایش دسترسی و تعامل خود توصیه کند.

وب سایت ها و هویت

شما همچنین الگوهایی دریافت می کنید که می توانند توسط تیم های بازاریابی برای طراحی و بهبود سایت های فرود جذاب، زمین های فروش فوق العاده و موارد دیگر استفاده شوند.

تجارت الکترونیک 

با تعداد زیادی تم برای انتخاب، ایجاد مواد بازاریابی ساده است. با استفاده از هوش مصنوعی Copysmith  قادر خواهید بود توضیحات محصول، عناوین و سایر محتوای تجارت الکترونیک را با سرعت بیشتری تولید کنید. همچنین می‌توانید ایده‌های Question را توسعه دهید، یک طرح بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید و از گزینه گسترش محتوا استفاده کنید.

بهینه سازی سئو

این یک عملکرد جذاب است که بدون شک به شما در بهبود وضعیت خود کمک می کند. شما می توانید محتوای تولید شده را وارد کنید و Copysmith به شما در بهبود سئو کمک می کند. این امر به روش زیر انجام می شود:

شما کلمه کلیدی را که می خواهید برای شروع استفاده کنید وارد کنید. Copysmith  لیستی از کلمات کلیدی بالقوه را ارائه می دهد و نشان می دهد که برای بهبود سئو چند بار باید در متن ظاهر شوند.

هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

خلق هنر

همچنین می توانید از Copysmith برای تولید تصاویر استفاده کنید. بد نیست، اما تفاوتی با سایر ربات های OpenAI ندارد.

کپی انبوه

این یکی دیگر از گزینه های عالی پلت فرم هوش مصنوعی Copysmith است. ممکن است به صورت انبوه محتوا تولید کنید. صدها توصیف محصول برجسته، تبلیغات اینترنتی و مطالب رسانه های اجتماعی را با لمس ماوس ایجاد کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های download.csv را برای نتایج بهتر دانلود کنید.

برنامه افزودنی کروم

اگر می‌خواهید مهارت‌های نوشتاری خود را تقویت کنید، این افزونه کروم و ابزارهای کپی‌نویسی هوش مصنوعی ایده‌آل هستند. شما می توانید محتوای برجسته را از هر کجا و در هر زمان تولید کنید، و ثابت شده است که این پلتفرم خروجی محتوای شما را سه برابر می کند و در زمان صرفه جویی می کند و در نتیجه رشد قابل توجهی برای شما و شرکت تان دارد.

یکپارچه سازی  کپی اسمیت

هوش مصنوعیCopysmith  به تازگی امکان اتصال همان راه حل هوش مصنوعی را که برای نوشتن محتوای خود در خود سرویس استفاده می کنید به افزونه های دستگاه اضافه کرده است. هوش مصنوعی کپی اسمیت همچنین با سیستم‌هایی مانند Shopify، Zapier، Frase و سایرین ادغام می‌شود و به شرکت‌های بازاریابی اجازه می‌دهد مطالب را به صورت انبوه منتشر کنند.

علاوه بر این، این پلتفرم دارای یک پلاگین کروم، اتصال مایکروسافت ورد، ووکامرس و Hootsuite است.

پیشنهاد مطالعه:بهترین سایت های خرید ممبر تلگرام

جایگزین های Copysmith

اگر می خواهید پلتفرم های دیگر را بررسی کنید؟ بسته به نیاز و علایق شما، جایگزین های مختلفی برای Copysmith وجود دارد.

جاسپر

وقتی در مورد جایگزین های هوش مصنوعی Copysmith سؤال می کنید، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن می رسد جاسپر است. جاسپر در حال حاضر خود را به عنوان شلوغ شهر تثبیت کرده است. این یک کمک کننده معروف نوشتن هوش مصنوعی است که ارزش توجه دارد.

عملکردهای زیادی دارد و برای شرکت ها و کاربران متخصص ایده آل است. همچنین یک دوره آزمایشی رایگان برای مشتریان جدید فراهم می کند. جاسپر شامل چندین قالب است که به شما کمک می کند تا ایده های جدیدی پیدا کنید و در نهایت توانایی های نوشتن خود را افزایش دهید. قیمت گذاری تا حدودی بیشتر از Copysmith است.

به نظر ما، Jasper و Copysmith دارای پلتفرم های تقریبا مشابه با تراشه های مشابه هستند. اگر بین آنها فکر می کنید، به شما توصیه می کنیم هر دو را امتحان کنید و سپس نتیجه گیری نمایید.

رایتسونیک

Writesonic یک ابزار پیشرفته هوش مصنوعی است که می تواند با هوش مصنوعی Copysmith رقابت کند. Writesonic خروجی های هوش مصنوعی قوی و قیمت بسیار بهتری را ارائه می دهد. Writesonic یک پلت فرم تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی است که ممکن است به دلایل مختلفی مانند رسانه های اجتماعی، تبلیغات، توضیحات محصول و مقالات وبلاگ به افراد و سازمان ها در تولید کپی با کیفیت بالا کمک کند.

کپی AI

کپی هوش مصنوعی یک گزینه فوق العاده برای افرادی است که به دنبال کمک نوشتن هوش مصنوعی متمرکز بر فروش و بازاریابی هستند. ممکن است متن جالبی تولید کند و به تبدیل کمک کند و آن را به یک ابزار تجاری مفید تبدیل کند.

کپی هوش مصنوعی تعدادی ابزار برای کمک به کاربران در ایجاد محتوای عالی ارائه می دهد. آنها حاوی الگوها و پیشنهادهایی هستند که به شما در نوشتن کمک می کند و همچنین یک چک کننده گرامر داخلی و سایر ویژگی هاست.

هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

مزایا و معایب Copysmith

اما مزایا و معایب این پلتفرم هوش مصنوعی Copysmith چیست؟ 

مزایا:

•    کیفیت خروجی با بهترین ابزار موجود در بازار قابل مقایسه است.

•    برای استفاده بسیار راحت و آسان می باشد.

•    یک رابط کاربری ساده است.

•    از اطلاعات شما برای شما نسخه پشتیبان تهیه می کند.

•    کاربران ممکن است از ابزار سئو داخلی برای ایجاد محتوایی که به سرعت در SERP رتبه بندی می کند استفاده کنند.

•    نسخه سازمانی تعداد زیادی از اعضای تیم را قادر می سازد تا به روشی ایمن به کار دسترسی پیدا کرده و سازماندهی کنند.

•    اشتراک‌های Grammarly به لطف جستجوگر سرقت ادبی داخلی ذخیره می ‌شوند.

پیشنهاد مطالعه:خرید دوره های آنلاین edx

معایب:

•    اعتبارات دارای انقضا هستند.

•    تیم های بزرگتر ممکن است کمی گران تر باشند.

نتیجه

اگر به دنبال یک پلتفرم تولید محتوای سطح بالا هستید که به شما کمک کند مطالب با کیفیت بالا را سریع و بدون زحمت بنویسید، هوش مصنوعی Copysmith باید در نظر گرفته شود. کپی اسمیت یک تازه وارد جذاب به عرصه تولید محتوا است. این یک تقویت کننده استراتژی محتوا فوق العاده است اگر می خواهید مطمئن شوید که نام تجاری خود را در آنجا به نمایش می گذارید.

ساختار قیمت‌گذاری Copysmith ساده است و قیمت مناسبی دارد. راه حل های OpenAI و Copy.ai دو تا از برجسته ترین رقبای موجود در بازار امروز هستند. خبر خوب این است که نقشه راه محصول Copysmith همیشه در حال تغییر است، که این شرکت را برای صاحبان شرکت امروزی رقابتی تر و جذاب تر می کند.

به طور کلی، Copysmith محتوای ارزشمند، منحصر به فرد و با کیفیت بالا را در مدت زمان کوتاهی تولید می کند. برای خرید این پلتفرم های کاربردی، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.
 

برچسـب هـا : سایر ، هوش مصنوعیCopysmith
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد