کسب درآمد از Swagbucks

کسب درآمد از Swagbucks

توسط : تیم محتوا
1,699

کسب درآمد ازSwagbucks   آسان است. البته تضمین نمی دهد که پول کلان را به ارمغان بیاورد، اما کسب امتیاز در هر چیزی از تماشای ویدیو گرفته تا تکمیل نظرسنجی در این سایت آسان است. این بررسی توضیح می‌دهد که Swagbucks چگونه کار می‌کند و چگونه می‌ توانید زمان خود را برای کسب بیشترین درآمد به حداکثر برسانید.  با ایجاد یک حساب کاربری رایگان شروع کنید. به سرعت Swagbucks و پاداش دریافت خواهید کرد. 

Swagbucks چیست و چگونه کار می کند؟

Swagbucks پورتالی است که به کاربران برای انجام کارهای ساده آنلاین امتیاز پاداش می دهد. مواردی مانند جستجو در وب، تماشای ویدیوها و تکمیل نظرسنجی های پولی. شما با امتیاز Swagbucks جایزه دریافت خواهید کرد .می‌توانید اینها را به شکل کارت هدیه یا پول نقد استفاده کنید.

کارت های هدیه ای که آنها ارائه می دهند از بیش از 1500 خرده فروش از جمله آمازون، کافه نرو و تسکو ارائه می شوند. برای کسب درآمد ازSwagbucks   ، می توانید امتیازات را مستقیماً به حساب PayPal خود به عنوان پول نقد تبدیل کنید. 

Swagbucks اغلب با پاداش خود نیز فروش را انجام می دهد. این بدان معناست که برای بازخرید کوپن ها به SB های کمتری نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، 100 پوند اعتبار PayPal با 20٪ تخفیف از قیمت معمول ارائه شده است.

آیا Swagbucks قانونی است؟

Swagbucks توسط بیش از 28000 کاربر 4.3/5 رتبه بندی شده است. اما با توجه به اینکه کسب درآمد در سایت آسان است، پرسیدن این سوال که آیا Swagbucks قانونی است، منطقی خواهد بود.

کسب درآمد از Swagbucks

بررسی های  swagbucks

وقتی از اعضای گروه معاملات فیسبوک خود خواستیم که نظرات خود را در مورد Swagbucks به ما بدهند، بسیاری پاسخ دادند که ارزش آن را دارد. بسیاری از کاربران گفتند که برای کسب درآمد ازSwagbucks   توانسته‌اند کارت ‌های هدیه را از زمان خود در Swagbucks دریافت کنند. 

شکایات متداول شامل زمان صرف شده برای کسب جوایز و غربالگری در نیمه راه نظرسنجی بود. این ممکن است زمانی اتفاق بیفتد که پاسخ‌های شما نشان می‌دهد که شما با نوع پاسخ‌دهنده‌ای که نظرسنجی به دنبال آن است، مطابقت ندارید.

11 روش برای کسب درآمد در  Swagbucks

در اینجا بهترین راه های کسب درآمد از Swagbucks آمده است:

Swagbucks را موتور جستجوی پیش فرض خود قرار دهید. این سایت با گزینه هایی برای به دست آوردن swagbucks بیشتر ظاهر می شود. ساده ترین راه برای شروع درآمد این است که موتور جستجوی پیش فرض خود را به Swagbucks (به جای گوگل یا بینگ) تغییر دهید.

شما به‌طور خودکار شروع به جمع‌آوری امتیاز می‌کنید، فقط برای گشت و گذار در وب مانند حالت عادی، اما در عوض از مرورگر آنها استفاده کنید. شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر 10 تا 20 جستجو حدود 10 تا 20 امتیاز SB جمع آوری کنید. 

مجموع نهایی به عبارت های جستجو بستگی دارد. پس از چند ماه جستجوی روزمره، این می تواند به چند صد پوند اضافه شود.

پیشنهاد مطالعه:خرید دوره های آنلاین edx

نظرسنجی ها را کامل کنید.

برای کسب درآمد از Swagbucks پر کردن چند نظرسنجی کوتاه در هر روز از طریق این سایت می تواند درآمد کمی داشته باشد. معمولا بین سه تا 20 دقیقه طول می کشد تا تکمیل شوند. بسته به نظرسنجی، شما حدود 40 SB تا 100 SB درآمد خواهید داشت. 

همچنین یک نظرسنجی روزانه برای تکمیل وجود دارد که به معنای واقعی کلمه دو ثانیه طول می کشد و یک SB اضافی برای شما به ارمغان می آورد.

برنامه ها و بازی ها را در گوشی خود دانلود کنید.

برای دانلود، نصب و باز کردن برنامه‌های خاص در تلفن، تبلت یا رایانه‌تان می‌توانید امتیازهای متنوعی کسب کنید. اگرچه گاهی اوقات برای نصب برنامه به سادگی پاداش دریافت می کنید، معمولاً باید نوعی اقدام را انجام دهید.

گاهی اوقات این فرصت ها از طریق یکی از شرکای Swagbucks (که همه آنها نیز قانونی هستند) در دسترس خواهد بود. با این حال، همچنان کسب درآمد از Swagbucks خواهید داشت. بسته به پیشنهاد، این می تواند چندین صد SB باشد.

کسب درآمد از Swagbucks

آنلاین خرید کرده و پول نقد دریافت کنید.

ما خرید آنلاین را صرفاً به خاطر کسب امتیاز بیشتر توصیه نمی کنیم. اما اگر قصد خرید آنلاین چیزی را دارید، می توانید از طریق وب سایت Swagbucks این کار را انجام دهید و امتیازی کسب کنید. این به همان روشی که سایت‌های اصلی بازگشت نقدی کار می‌کند.

SB های آسان را از فروشگاه های آنلاین مانند آدیداس، ASOS و eBay دریافت کنید. قبل از اینکه پول نقد خود را جدا کنید، یک جستجوی سریع انجام دهید تا دریابید که آیا آنها یک شرکت کننده Swagbuck هستند یا خیر.

به عنوان مثال، می توانید به ازای هر 1 پوندی که در Expedia خرج می کنید، 2 SB کسب نمایید. از آنجایی که تعطیلات معمولاً هزینه زیادی دارد، می‌توانید چند امتیاز کسب کنید تا بعداً به پاداش یا پول نقد تبدیل شود. این یک راه آسان برای کسب درآمد از  Swagbucksاست.
به دوستانتان معرفی کنید.

می‌توانید با درخواست از دوستان خود برای ثبت نام در Swagbucks با کد ارجاع خود، در هنگام خواب امتیاز SB کسب کنید. نه تنها شما و دوستتان در هنگام ثبت نام 300 SB دریافت خواهید کرد، بلکه تا زمانی که دوستانتان عضو هستند، 10 درصد از درآمد SB را نیز به دست خواهید آورد.

این یک راه عالی برای کسب امتیاز غیرفعال است و دوستان شما نیز از آن سود خواهند برد. به‌علاوه، اگر فردی که معرفی می‌کنید SwagButton را به لپ‌تاپ یا دسکتاپ خود اضافه کند (با استفاده از پیوند دعوت شما) 100 SB دیگر دریافت خواهید کرد.
مراقب کدهای Swag باشید.

برای کسب درآمد از Swagbucks، افزونه مرورگر SwagButton را دانلود کنید تا اعلان‌های مربوط به "کدهای Swag" جدید را دریافت نمایید. کدهای Swag کلمات یا عباراتی رمزی هستند که شرکت منتشر می کند تا کمی سر و صدا در اطراف سایت ایجاد کند و اعضا را به صفحه اصلی بازگرداند.

اعلان‌هایی که از افزونه مرورگر دریافت می‌کنید به شما می‌گویند برای یافتن کد به کجا بروید. سپس آن را در کادر "Swag Code" در نوار کناری سمت چپ صفحه وارد کنید. امتیاز SB فوری بسیار آسان خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین ویرایشگر ویدیوی آنلاین رایگان

اهداف روزانه را کامل کنید.

در بالای صفحه، دکمه ای با علامت "پاداش روزانه" را مشاهده خواهید کرد. در اینجا یک «لیست کارها» با تعدادی از وظایف روزانه برای شما وجود دارد. برای هر کاری که انجام می‌دهید امتیاز جمع می‌کنید و برای حذف همه چیز در لیست خود در یک روز امتیاز جایزه دریافت خواهید کرد.

گزینه 'هدف روزانه' Swagbucks را فعال کنید (دکمه در سرصفحه) و سایت مقدار هدفی از SBها را برای آن روز تعیین می کند. اگر موفق شوید به هدف خود برسید، آنها چند امتیاز اضافی را برای کسب درآمد از Swagbucks در نظر می گیرند.

پول واقعی را برای "معامله روز" خرج نکنید، مگر اینکه چیزی باشد که واقعاً به آن علاقه مند باشید. Swagbucks که در ازای آن دریافت خواهید کرد بسیار کمتر از پول نقدی است که خرج می کنید.

کسب درآمد از Swagbucks

وارد مسابقات شوید.

اگر هنگام ورود به مسابقات خود را خوش شانس می دانید، خود را در هدایای معمولی Swagbucks با زمان وارد کنید. جوایز می توانند هر چیزی باشند، از ابزارهای فناوری، مانند محصولات اپل، تا بسته بزرگتری از SB. این کمی ریسک است، زیرا برای شرکت در هر مسابقه باید در واقع SB ها را خرج کنید.

به عنوان مثال، شما می توانید برای برنده شدن 50 SB در یک مسابقه شرکت کنید، اما ممکن است برای شرکت 2 SB هزینه داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه:هوش مصنوعی کپی اسمیت (Copysmith)

بازی های آنلاین و موبایل را انجام دهید.

انجام بازی روی گوشی شما بالاخره نتیجه می دهد و شما را به کسب درآمد از  Swagbucksمی رساند. سواگ باکس علاوه بر پرداخت هزینه برای دانلود و بازی کردن بازی ها، میزبان چند بازی خود نیز می باشد. شما می دانید که آنها کدام هستند زیرا همه آنها حاوی کلمه "Swag" هستند.

شما می توانید تا 10 SB در هر بازی فقط برای شروع بازی کسب کنید. اما از آنجایی که برخی از بازی‌ها قبل از اینکه بتوانید هر گونه SB کسب کنید، به شما متکی هستند که به یک سطح معین برسید. بنابراین خوب بودن و مهارت داشتن در این چیزها سودمند است.

اگر دانش عمومی بیشتر مورد توجه شماست، Swagbucks Live را امتحان کنید. شرکت در بازی رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید. مانند اکثر برنامه های مسابقه زنده، هدف شما پاسخ صحیح به تعدادی از سوالات چند گزینه ای است.

 تا انتها پیش بروید و با کسب درآمد از Swagbucks سهمی از کل صندوق جایزه را برنده خواهید شد (هر هفته 1000 دلار در Swagbucks پرداخت می شود). اما به محض دریافت پاسخ اشتباه، حذف می شوید. از نظر تجربه، برخی از سؤالات می تواند بسیار دشوار باشد، بنابراین توصیه می کنیم دوستان خود را به برنامه معرفی کنید. 

هر بار که شخصی را ترغیب به ثبت نام می کنید، یک 'rejoin' رایگان دریافت می کنید که در صورت حذف شدن، شما را به بازی بازمی گرداند.

ثبت نام در خدمات

ثبت نام در دوره های آزمایشی رایگان و اشتراک در سرویس هایی مانند تلویزیون و بازی های آنلاین می تواند پاداش قابل توجهی داشته باشد. با این حال، مانند فرصت‌های بازگشت نقدی، فقط در صورتی از این گزینه استفاده کنید که به هر حال قصد استفاده از این سرویس را دارید. 

این به این دلیل است که برخی از آنها از شما می خواهند برای ثبت نام مقداری پول نقد از خودتان بپردازید. کسب درآمد از Swagbucks از این مسیر می تواند بسیار جذاب باشد.

کسب درآمد از Swagbucks

اسکن رسیدها

آیا می دانستید که می توانید به سادگی با اسکن رسیدهای خود SB کسب کنید؟ در زیر برگه «دریافت جادویی» در وب‌سایت Swagbucks، می‌توانید فهرستی از مواردی را بیابید که واجد شرایط کسب SB هستند. اگر این کالا را خریداری کرده اید، آن را به لیست خود در وب سایت اضافه کنید و رسید را ارسال کنید.

به خاطر داشته باشید که برخی از اقلام برای واجد شرایط بودن باید در فروشگاه های خاصی خریداری شوند، بنابراین حتماً چاپ دقیق را بررسی کنید. شما می توانید با کلیک بر روی گزینه این کار را انجام دهید. به شما نشان می دهد که از چه فروشگاهی باید آن را بخرید، تاریخ انقضا و سایر شرایط.

ارزش خرید این اقلام را فقط به خاطر بدست آوردن SB ندارد (امتیازها تقریباً همیشه بسیار کمتر از قیمت کالا هستند). اما اگر به هر حال محصول را بخرید، ممکن است مقداری SB اضافی نیز کسب کنید! می توانید برای کسب درآمد از Swagbucksاز راهنمایی های کارشناسان 20پیمنت بهره مند شوید.
 

برچسـب هـا : سایر ، کسب درآمد از Swagbucks
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد