نتایج جستجو
بهترین دانشگاه های استانبول
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما برخی از بهترین دانشگاه ها و موسسات جهان را نیز خواهید یافت. بهترین دانشگاه های استانبول نیز ممکن است در دسته بندی خود دارای جذابیت های بسیاری باشند.

رزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول
مقالات
توسط : تیم خبری

استانبول یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری است که هر ساله افراد بسیار زیادی به این شهر سفر می کنند تا لحظات به یاد ماندنی برای خود رقم بزنند. یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در زمان سفر پیدا کردن مکانی با شرایط ایده ال و مقرون به صرفه برای اقامت است.

رزرو خانه در استانبول
مقالات
توسط : تیم خبری

استانبول یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین شهرهای جهان است. این شهر زیبا بزرگترین شهر بین قاره ای جهان می باشد که به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا هم آسیا و اروپا را همزمان تجربه کنند. 20پیمنت با رزرو خانه در استانبول شما را یاری می کند.

هتل های ارزان استانبول
مقالات
توسط : تیم خبری

اگر قصد سفر به شهر استانبول ترکیه را دارید ، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با هتل ها و هاستل های ارزان و قیمت مناسب استانبول و خدمات ، موقعیت ، قیمت و ... آنها آشنا شوید.

بهترین هتل های استانبول
مقالات
توسط : تیم خبری

اگر می خواهید به استانبول سفر کنید و به دنبال بهترین هتل های این شهر هستید ، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با 20 پیمنت همراه باشید تا با بهترین هتل‌های استانبول ترکیه آشنا شوید.

آشنایی با کشور ترکیه
مقالات
توسط : تیم محتوا مسافرتی

اگر علاقه مند به مسافرت هستید ما به شما کشور ترکیه را پیشنهاد میکنیم . این کشور رابطه خوبی با کشورمان ایران دارد و مسئولین این کشور تمایل شدیدی به داشتن روابط حسنه با ما دارند. خوبی سفر به ترکیه این هست که نیاز به ویزا ندارد. هر لحظه شما تصمیم بگیرید امکان سفر وجود دارد.

مهاجرت به استانبول ، آری یا نه ؟!
مقالات
توسط : تیم محتوا

تصمیم خود را برای مهاجرت به استانبول گرفته اید؟ آیا از این شهر اطلاعات کافی دارید؟ میدانید که باید برنامه‌ریزی کنید: فشارهای اقتصادی و شلوغی و ساختار درهم پیچیده‌ی استانبول می‌تواند تازه‌واردان را به شدت درگیر کند.