نتایج جستجو
شارژ حساب Paypal
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین سرویس های ارائه خدمات پرداخت آنلاین، پی پال PayPal می باشد. کاربران می توانند با استفاده از این سرویس و شارژ حساب پی پال خود، در خصوص پرداخت آنلاین سفارشات خود و یا انتقال وجوه ارزی اقدام نمایند. این را نیز لازم است متذکر شویم که شرکت پی پال، در راستای ایجاد بالاترین سطح امنیت در حساب ها و پرداخت های آنلاین، قوانین و ضوابط سخت گیرانه ای را تعیین نموده و اجرا می کند.

انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal)
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مقاله به معرفی انواع حساب پی پال و لیمیت شدن حساب (paypal) می پردازیم. پی پال روشی آسان جهت پرداخت های ارزی می باشد. این کیف پول الکترونیکی امروزه از معتبرترین و معروف ترین راه های پرداخت در دنیا محسوب می شود. در بسیاری از سایت های خارجی این درگاه پرداخت به کار گرفته می شود.

حساب پی پال چیست؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

eBay میلیونها مورد برای فروش دارد، اما تنها راه پرداخت آن یک سیستم پرداخت به نام پی پال است. این سیستم پرداخت به خریداران اجازه می‌دهد تا عملا اشخاص بدون درگیر شدن با بررسی های شخصی، کارت اعتباری یا شماره کارت اعتباری، به فروشندگان پول ارسال کنند. PayPal از یک سیستم ایمن بهره می برد و به طور گسترده پذیرفته شده ‌است.

نقد کردن درآمد ارزی در پی پال به چه صورت انجام می شود؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال یکی از امن‌ترین، سریع‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای نقد کردن درآمدهای ارزی در سراسر دنیاست. به همین دلیل، طی سال‌های اخیر به‌ عنوان یک دارایی ارزشمند برای صاحبان کسب‌ وکار محسوب می‌شود.