نتایج جستجو
راهنمای جامع مسافرت به دبی
مقالات
توسط : تیم خبری

راهنمای کامل سفر به بزرگترین شهر امارات متحده عربی: دبی و معرفی پربازدید ترین مکان های این شهر مدرن. با بیست پیمنت همراه باشید تا همه چیز را برای سفر به دبی بدانید.

راهنمای جامع مسافرت به ترکیه
مقالات
توسط : تیم خبری

کامل ترین راهنما برای سفر به کشور زیبایی ها ، ترکیه. برای سفر به این کشور تمام چیزهایی که باید بدانید را آماده کردیم تا نهایت لذت را از سفر آرامتان به ترکیه ببرید.

آسان‌ترین روش رزرو هتل در خارج از کشور
مقالات
توسط : تیم محتوا مسافرتی

همواره در سفرهای خارجی و در حین انتخاب برای رزرو هتل در خارج از کشور ممکن است شما تنها نیاز خود را در نظر بگیرید درصورتی‌که مؤسسات مالی و آژانس‌های مسافرتی هیچ‌گونه اهمیتی برای تصمیم‌های شما قائل نبوده و در نتیجه برای رزرو هتل دچار مشکل خواهید شد.

گوگل مخفیانه و ناگهانی سایت رزرو هتل خود را راه اندازی کرد و همه OTA ها را رنجاند
اخبار
توسط : تیم خبری مسافرتی

شرکت گوگل که اکثرا از موتور جستجوگر آن استفاده میکنیم به طور مخفیانه و ناگهانی سایت رزرو هتل خود را راه اندازی کرد و تا به راحتی بتوانیم یک هتل رزرو کنیم.

سیستم پیش پرداخت مستر کارت برای مسافرت
مقالات
توسط : تیم محتوا

صاحبان مستر کارت این امکان را دارند تا به جای انتظار و تلف شدن وقت در صف های طولانی تهیه بلیط، بلیط خود را به راحتی با خدمات مستر کارت خریداری کنند.بیش از ۸۰ شهر در سراسر جهان، برای مسافران این امکان را فراهم کرده که با خدمات مسترکارت برای رفت و آمد با قطار و اتوبوس در ترمینال، بلیط خود را پرداخت کنند.