نتایج جستجو
انواع ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما انواع ویزا کارت بسته به سطح در نظر گرفته شده، مزایایی را ارائه می دهند. اغلب این مزایا می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند و هنگام مسافرت و خرید از سایت های خارجی، آرامش خاطری را برای شما فراهم نمایند.

خرید از آمازون با ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر شما هم یکی از آنها هستید، ممکن است تبلیغاتی برای کارت اعتباری آمازون دیده باشید، یا بخواهید خرید از آمازون با ویزا کارت را تجربه کنید. در این خصوص، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید از سایت های خارجی با ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزا کارت یکی از کارت های اعتباری است که در سطح جهان پذیرفته شده است. این کارت، حداقل 5٪ پاداش در خریدها و 10% در اولین روز خرید را ارائه می دهد. می توانید برای استفاده از این کارت در سایت های خارجی و خریدهای خود، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

بررسی ویزا کارت الکترون
اخبار
توسط : تیم محتوا

اکنون بیش از سه میلیارد کارت در سراسر جهان صادر کرده است. در همین راستا، ویزا کارت الکترون ، یکی از کارت های اعتباری در خانواده ویزا کارت است

سناتورها مستر کارت و ویزا را به دلیل حضور در پروژه بلاک چین فیسبوک تحت فشار قرار میدهند
خبر روز
توسط : تیم خبری

.در نامه ی جدیدی که به مدیرعاملان مستر کارت، ویزا، استریپ فرستاده شده ،سناتورها در مورد خطرات پروژهی لیبرا هشدار داده اندقرار است مارک زاکربرگ در ۲۳ اکتبر، در جلسات خدمات مالی مجلس نمایندگان حاضر شود.موضوع اصلی جلسات خطرات و مزایای لیبرا است.

مستر کارت چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا کارت اعتباری

مستر کارت یک سازمان خدمات مالی است که تراکنش های انجام‌ شده بر روی کارت ‌های اعتباری که توسط تعدادی از بانک‌ها و سرمایه گذاران دیگر انجام می‌شود را پردازش می‌کند. زمانی که نماد مسترکارت را در گوشه پایین یک کارت اعتباری می‌بینید به این معنی است که شما می توانید با استفاده از تکنولوژی شرکت اجاره انجام پردازش ها و هر تراکنشی را دارید.

خرید مستر کارت مجازی
مقالات
توسط : تیم محتوا کارت اعتباری

خرید مستر کارت مجازی به شما اجازه می دهد تا کمتر از چند دقیقه بتوانید هر نوع کالا و یا خدماتی را از فروشگاه های آنلاین خارجی خریداری نمائید خودتان بدون واسطه و به راحتی پرداخت ارزی انجام دهید.

تفاوت ویزا کارت، مستر کارت و پی پال چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مقاله قصد داریم تفاوت‌های مسترکارت ، ویزا کارت با پی پال را بررسی کنیم. ابتدا به بیان یک تعریف کلی از ویزا کارت، مستر کارت و پی پال می‌پردازیم و در ادامه به تفاوت‌های آن‌ها با پی پال اشاره خواهیم کرد.