نتایج جستجو
بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک
مقالات
توسط : تیم محتوا

با توجه به فرصت های گسترده ای که در انتظار کسانی است که متقاضی تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان برای مهندسی مکانیک هستند، بسیاری از دانشجویان بین المللی برای پیگیری تحصیلات عالی خود به آلمان هجوم آورده اند.

همه چیز درباره آزمون های زبان آلمانی
مقالات
توسط : تیم

در نتیجه، به جرات می توان گفت که یادگیری آلمانی گزینه بسیار جذابی است که می تواند درهای بسیاری را در آینده برای شما باز کند. در اینجا، درباره آزمون های زبان آلمانی صحبت خواهیم کرد.

مهاجرت تحصیلی به آلمان با یونی اسیست
مقالات
توسط : تیم محتوا

تمام درخواست های دانشجویی بین المللی خود استفاده می کنند، این شامل دانشگاه های دارای رتبه برتر نیز می شود. بنابراین می توانید برای مهاجرت به آلمان با یونی اسیست اقدام کنید.

راهنمای تحصیل در آلمان
مقالات
توسط : تیم محتوا

یک فرصت عالی برای دانشجویان خارجی برای دریافت آموزش اروپایی با کیفیت، موسسات آموزشی و تحصیل در آلمان خواهد بود. این یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان است که در آن به آموزش و پرورش توجه زیادی می شود

درخواست ویزای آلمان و انواع آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

این کشور یکی از بنیانگذاران برخی از توافق نامه های اروپایی در منطقه شینگن و اتحادیه اروپا است. آلمان با 9 کشور دیگر هم مرز است و همین امر آن را به یک جاذبه گردشگری با ارزش تبدیل می کند و درخواست ویزای آلمان یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی است.

معرفی آزمون TELC آلمان
مقالات
توسط : تیم محتوا

افرادی که قصد رفتن به آلمان و کار در آنجا را دارند، باید در آزمونTELC  شرکت کنند. آزمون Telc B1 آزمونی برای افرادی است که قبلاً دانش پایه ای از زبان آلمانی را دارند و علاقه مند به ادامه تحصیل یا شروع آموزش حرفه ای در این کشور هستند

بهترین دانشگاه های آلمان
مقالات
توسط : تیم محتوا

در مورد انتخاب بهترین دانشگاه های آلمان ، موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت که شامل انتخاب برنامه تحصیلی مناسب، مکان مناسب و همچنین بررسی کیفیت دانشگاه به طور کلی است. شاید جستجوی رتبه بندی برتر دانشگاه ها بتواند به شما در تصمیم گیری در مورد تحصیل در آلمان کمک کند.

آزمون TestDaf و نحوه ثبت نام آن برای کشور آلمان
مقالات
توسط : تیم محتوا

شما می توانید با شرکت در آزمون TestDaF در یک تست زبان شرکت کنید که توسط همه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آلمان شناخته شده است. بدین ترتیب دارای مدرکی خواهید بود که بتوانید آن را در موسسات علمی  تحقیقاتی و یا کارفرمایان ارائه دهید.

پرداخت هزینه آزمون DSH زبان آلمانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

چنانچه قصد داشته باشید برای ادامه تحصیل، به یکی از دانشگاه های آلمان بروید، لازم است که آزمون DSH را که به زبان آلمانی است بگذرانید. این آزمون می تواند مهارت شما را در زبان آلمانی سنجش کرده و بستر مناسبی برای تحصیلی موفق در آلمان باشد. در این جا توضیحاتی در خصوص این آزمون و پرداخت هزینه آزمون DSH زبان آلمانی را ارائه خواهیم داد.

از هر دو شرکت آلمانی، یکی با کمبود نیروی کار رو به رو است!
اخبار
توسط : تیم خبری

توسعه اقتصاد و رشد قابل توجه شرکت های آلمانی باعث شده در حال حاضر وضعیت شغلی در این کشور به بهترین صورت ممکن باشد به نحوی که از هر 2 شرکت آلمانی یک شرکت با کمبود نیروی کار مواجه شده است!