نتایج جستجو
نحوه دریافت ویزای آمریکا و پرداخت هزینه سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای کسانی که می خواهند از طریق ویزای غیر مهاجرتی از قبیل، ویزای دانشجویی و ویزای توریستی اقدام نمایند، لازم است که هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا را پرداخت کرده و سپس می تواند برای دریافت ویزای آمریکا، وقت سفارت را برای زمانی که در نظر دارند، اخذ کنند.

آموزش نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا 2022
مقالات
توسط : تیم محتوا

هدف از این برنامه مهاجرتی این است که به کشورهایی که کمتر مهاجر به آمریکا داشته اند، فرصت داده شود تا بتوانند در این کشور اقامت دائم دریافت نمایند. در اینجا برای کسانی که تمایل به شرکت در این قرعه کشی را دارند، آموزش نحوه ثبت نام در لاتاری گرین کارت آمریکا 2022 را شرح خواهیم داد. 

آشنایی با انواع ویزای آمریکا
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

در این مطلب به معرفی انواع و اقسام ویزای آمریکا و ویژگی های هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت؛ انواع ویزای آمریکا شمال ویزا های مهاجرتی، گردشگری، کاری و... می باشند که هر کدام شرایط و ضوابط منحصربفردی دارند.

کاندید انتخابات آمریکا می خواهد قانونی را که مصونیت شرکت های آنلاین را برطرف می کند، لغو کند!
اخبار
توسط : تیم خبری

جو بایدن یکی از کاندید های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که اتفاقا مرد اقتصادی بزرگی نیز می باشد، اخیرا اظهار نظر های قابل توجه و متفاوتی در خصوص شرکت های اینترنتی به ویژه فیسبوک و مارک زاکربرگ داشته است.

آمریکا برای حملات سایبری احتمالی ایران آماده می شود
اخبار
توسط : تیم خبری

پس از تنش های شدید ایران و آمریکا طی روز های گذشته در خاورمیانه، مقامات ارشد آمریکا اعلام کرده اند که حملات سایبری از طرف ایران افزایش یافته و اقدامات امنیتی لازم را برای مقابله با آن در نظر گرفته اند.

ترامپ مهاجرت قانونی را ۶۵ درصد کاهش داد
اخبار
توسط : تیم خبری

ترامپ مهاجرت تحت حمایت اعضای خانواده که آن را پدیده ای مهاجرت زنجیره ای عنوان میکرد دشوار و کاهش داد. طبق اعلامیه مهاجرانی که بیمه بهداشتی ندارند و نمیتوانند هزینه مراقبت های پزشکی را بپردازند نمیتوانند به طور دائم به آمریکا بروند.

روسیه و ایران برای جایگزینی سوئیفت اقدام می‌کنند
خبر روز
توسط : تیم خبری

یوری اوشاکف، دستیار پوتین اعلام کرد که ایران و روسیه برای برقراری ارتباط بین سیستم‌های بانکی خود برای مقابله با تحریم‌های کشور ثالث تلاش می‌کنند. ایران و روسیه در جستجوی جایگزینی برای پرداخت از طریق سوئیفت هست

آمازون به تازگی بزرگترین ساختمان اداری خود را در جایی به غیر از ایالات متحده آمریکا افتتاح کرده است
اخبار
توسط : تیم خبری

آمازون به تازگی بزرگترین ساختمان اداری جهان را در شهر حیدرآباد هند افتتاح کرده است. این پردیس مساحتی به اندازه 9.5 هکتار را پوشش می دهد و فضای ادارای آن 1.8 میلیون فوت مربع است. این ساختمان می تواند 15000 نفر کارمند را در خود جای دهد. پردیس حیدرآباد اولین دفتر در خارج از ایالات متحده بوده و به طور کامل تحت تملک آمازون می باشد.

بهره‌گیری چین و روسیه از ارزهای رمزپایه برای مقابله با دلار
خبر روز
توسط : تیم خبری

عضو هیئت نمایندگان اتاق تهران با اشاره به بهره‌گیری چین و روسیه از ارزهای رمزپایه برای مقابله با هژمونی آمریکا در بازارهای مالی گفت: استخراج این ارزها صنعت بسیار سوددهی به شمار می‌رود.