نتایج جستجو
8 استراتژی کسب درآمد با ارز دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

با رشد مداوم از سال 2011 در مشارکت توسعه دهندگان، هجوم رسانه های اجتماعی و استارت آپ های رمزنگاری، راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای کشف نحوه کسب سود از ارزهای دیجیتال این مطلب از 20پیمنت را دنبال کنید.

راهنمای تصویری خرید کریپتو با پرفکت مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

از همین روست که استفاده از سیستم های پرداخت مانند پرفکت مانی پیشنهاد می شود. در اینجا به شما نحوه خرید ارزهای دیجیتال با پرفکت مانی را خواهیم گفت. برای کسب اطلاعات جامع تر می توانید از کارشناسان 20پیمنت مشورت بگیرید.

ارزهای دیجیتال بانک مرکزی
مقالات
توسط : تیم محتوا

در اینجا به بررسی نقش ارزهای دیجیتال در ارتقای شمول مالی جهانی، نقش آنها در تکامل و رشد اقتصادهای دیجیتال، تأثیرشان بر سیاست پولی و مالی جهانی و چگونگی ایجاد تعامل بین ارزهای دیجیتال توسط فناوران و سیاست گذاران می پردازیم.

ارزهای دیجیتال میم کوین
مقالات
توسط : تیم محتوا

PEPE، FLOKI و BONE و همچنین میم های وال استریت 2023 (WSM) و TURBO الهام گرفته از ChatGPT ، از دیگر نمونه های معروف ارزهای دیجیتال میم کوین هستند.

نحوه شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

خبر خوب این است که بسیار ساده تر از گذشته است. امروزه راه های مختلفی برای راه اندازی سریع و آسان کیف پول رمزنگاری و نحوه شارژ کیف پول ارزهای دیجیتال وجود دارد.

ارزهای دیجیتال برتر هوش مصنوعی
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین جای تعجب نیست که این دو حوزه در قالب ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به هم نزدیک شوند. ا برخی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده هوش مصنوعی را بر اساس ارزش بازار بررسی کرده ایم.

ارزهای دیجیتال متاورس
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این فضای دیجیتالی به هم مرتبط هستند. به جز در السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی که بیت کوین در حال حاضر یک ارز رسمی است، هیچ بانک مرکزی یا موسسه بین المللی به طور قانونی دارایی های رمزنگاری شده را به رسمیت نمی شناسد. در اینجا می خواهیم ارزهای دیجیتال متاورس را بررسی کنیم

بهترین پلتفرم های وام دهی در ارز دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین پلتفرم‌ های وام ‌دهی ارزهای دیجیتال، در برابر ارزهای رمزنگاری شده که توسط مشتری به عنوان وثیقه سپرده می‌شوند، وام می‌دهند. برنامه‌ های مختلف وام کریپتو، درصدهای متفاوتی را برای وام‌ های ارائه شده دریافت می‌کنند که از 0٪ تا 50٪ می باشد. این پلتفرم‌ها به کاربر امکان می‌ دهند

کاربردهای توکن ارزهای دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

توکن‌ های ارزهای دیجیتال ، اغلب برای جمع‌آوری سرمایه جهت فروش جمعی استفاده می‌شوند، اما می‌توانند جایگزینی برای چیزهای دیگر نیز باشند. آنها معمولاً از روش فرآیند عرضه اولیه سکه (ICO) ایجاد و توزیع شده و به فروش می رسند