نتایج جستجو
شهرهای برتر دانشجویی استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

از شهرهای شلوغ گرفته تا شهرهای ساحلی آرام، گزینه ‌های بی ‌شماری برای متقاضیان وجود دارد. در این وبلاگ، برخی از شهرهای برتر دانشجویی استرالیا را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌ها و پیشنهادات منحصربه‌فرد آن‌ها را برجسته می‌کنیم

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

در واقع، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، استرالیا را در چندین جنبه مرتبط مانند درآمد و ثروت، شغل و درآمد، نرخ پایین بیکاری، وضعیت سلامت و مسکن در صدر قرار داد. می توانید با کمک لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا، شغلی متناسب با مهارت خود را در این کشور بیابید.

تحصیل در رشته روانشناسی در استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

در استرالیا به همراه تعداد زیادی فعالیت ماجراجویی وجود دارد که می توان انجام داد. همه اینها تحصیل در استرالیا را به یک تجربه کلی یادگیری انفجاری تبدیل می کند. تحصیل روانشناسی در استرالیا

نحوه دریافت ویزای استرالیا
اخبار
توسط : تیم محتوا

قبل از آمدن به استرالیا داشتن ویزای مناسب و دریافت ویزای استرالیا بسیار مهم است. ویزای مناسب برای شما به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه شما برای تحصیل یا کار به استرالیا نقل مکان کرده اید یا ملیت شما چیست و چه مدت قصد اقامت در استرالیا را دارید

معرفی برترین دانشگاه های استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر می خواهید در استرالیا تحصیل کنید، نیاز است تا برای بررسی برترین دانشگاه های استرالیا تحقیقات لازم را صورت دهید. طبق رتبه بندی دانشگاه جهانی Times Higher Education’s World University 2021 ، 37 دانشگاه برتر در استرالیا وجود دارد و شش مورد از آنها به عنوان یکصد دانشگاه برتر معتبر قرار دارند

خرید بیمه دانشجویی استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای دانشجویانی که در کشور استرالیا تحصیل می کنند، خرید بیمه دانشجویی استرالیا ، الزامی می باشد. از همین رو می بایست پیش از اخذ ویزای تحصیلی خود، بیمه دانشجویی را ارائه کنند. دانشجویان می توانند برای خرید بیمه از طریق شرکت هایی که در دانشگاه شان مستقر هستند، اقدام کنند. میزان هزینه بیمه دانشجویی، مطابق با شرکت ها و دوره ای که خرید می کنید، بستگی خواهد داشت. 

صفر تا صد تحصیل در استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

این کشور دارای سومین رتبه از بابت تعداد دانشجویان بین المللی بوده و برخورداری از کیفیت آموزشی بالا در دانشگاه های پیشرفته این کشور و مدارک معتبر جهانی باعث شده است که تحصیل در استرالیا برای بسیاری از کسانی که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند یک مقصد مناسب باشد.

راهنمای جامع پرداخت وقت کشورها
مقالات
توسط : تیم خبری

راهنمای کامل پرداخت وقت کشورهایی نظیر استرالیا انگلیس استرالیا آمریکا. اگر می خواهید از سفارت کشور مورد نظر وقت بگیرید پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی شرایط 8 شهر استرالیا برای زندگی، تحصیل و کار
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

برای تعیین مقصد مهاجرت به استرالیا برای زندگی ، تحصیل و کار ضروری است به سوالات مختلفی از جمله کیفیت دانشگاه ها، تعداد فرصت های شغلی، آب و هوا و کیفیت امکانات شهری، هزینه زندگی، امکانات رفاهی مانند حمل و نقل عمومی، خدمات درمانی، جمعیت ایرانیان ساکن در آن شهر و ... پاسخ داده شود. امروزه استرالیا به عنوان یکی از مقاصد اصلی ایرانیان برای مهاجرت است.

شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دانشجویی استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

تحصیل در استرالیا به دلیل دارا بودن دانشگاه‌هایی در سطح جهانی، سیستم آموزش عالی و شرایط ویژه از جمله وجود بسیاری از انواع موسسات متخصص، پذیرش مدارک از استرالیا در سراسر جهان، آموزش خلاقانه و یادگیری، کیفیت تحقیقات علمی، پشتیبانی برای دانشجویان بین المللی و حق کار حین تحصیل میان علاقمندان به تحصیل در خارج از کشور بسیار محبوب است.