نتایج جستجو
انواع ویزا کارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

اما انواع ویزا کارت بسته به سطح در نظر گرفته شده، مزایایی را ارائه می دهند. اغلب این مزایا می توانند در هزینه شما صرفه جویی کنند و هنگام مسافرت و خرید از سایت های خارجی، آرامش خاطری را برای شما فراهم نمایند.

انواع ویزای ارمنستان
مقالات
توسط : تیم محتوا

ارمنستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر هرگز به آنجا نرفته اید، باید بدانید که آیا به ویزای ارمنستان نیاز دارید و یا اینکه شرایط ورود چیست. در اینجا در خصوص انواع ویزای ارمنستان و سایر شرایط آن صحبت خواهیم کرد. شما می توانید برای ثبت درخواست ویزای ارمنستان از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

آشنایی با انواع ویزای آمریکا
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

در این مطلب به معرفی انواع و اقسام ویزای آمریکا و ویژگی های هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت؛ انواع ویزای آمریکا شمال ویزا های مهاجرتی، گردشگری، کاری و... می باشند که هر کدام شرایط و ضوابط منحصربفردی دارند.

انواع ویزای ترکیه را بهتر بشناسید
مقالات
توسط : تیم محتوا گردشگری

انواع ویزای موقت و دائم ترکیه را برای اخذ و استفاده بهتر بشناسید. در این مطلب به بررسی دقیق ویزا های متنوع ترکیه که از طریق آن ها می توانید برای مقاصد تفریحی و کاری اقدام به مهاجرت موقت یا دائم ترکیه نمایید پرداخته ایم.

انواع ویزای کانادا را بهتر بشناسید
مقالات
توسط : تیم مهاجرتی

مهاجرت به کانادا نیازمند اخذ یکی از انواع ویزای کانادا است. سیاست های جذب شهروند کانادا و شرایط ویژه آن باعث شده همچنان کانادا یکی از مقاصد محبوب ایرانی ها برای مهاجرت باشد. در این مقاله جامع با انواع ویزای کانادا ، پرداخت هزینه وقت سفارت کانادا و سایر شرایط آشنا می شوید.

انواع ویزای استرالیا
مقالات
توسط : تیم خبری

معرفی انواع ویزای استرالیا : ویزای مهارتی، ویزای کلاس 189 - 190 ، ویزای کاری استرالیا ، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای دانش آموزی ، ویزای توریستی استرالیا، ویزای والدین ، ویزای دانشجویان امیرکبیر و دانشگاه تهران و ویزای همسر و نامزدی استرالیا