نتایج جستجو
تفاوت میان تافل و جی آر آی در اپلای
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین قبل از رفتن به بهترین موسسه برای آمادگی GRE یا تافل، تفاوت این دو آزمون با یکدیگر و هدف آنها برای داشتن یک ایده روشن از آنچه برای شما مهم است را درک کنید. در اینجا به تفاوت میان TOFFL و GRE آورده شده است.

اپلیکیشن Books by AI
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای ایجاد یک کتاب، کاربران می توانند عنوانی را ارائه کنند و به صورت اختیاری دستورالعمل های اضافی را برای محتوا درج کنند. اپلیکیشن Books by AI یکی از ابزارهای قدرتمند هوش مصنوعی است که می تواند در نوشتن کتاب شما را یاری کند

12 بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان در سال 2023
مقالات
توسط : تیم محتوا

هر کس روش منحصر به فرد خود را برای یادگیری چیزهای جدید دارد، بنابراین برنامه یادگیری زبان ایده آل باید کاملاً با سبک یادگیری خاص شما سازگار باشد. طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها، از دوره‌های با ساختار کلاسیک گرفته تا برنامه‌های بازی یادگیری زبان تا برنامه‌های تبادل صوتی با سخنرانان بومی از سراسر جهان وجود دارد.

بهترین اپلیکیشن های مترجمی آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

بسیاری از این اپلیکیشن های مترجمی آنلاین حتی دارای عملکردهای اضافی فراتر از ترجمه کلمه به کلمه هستند. آنها برنامه هایی محسوب می شوند که صدا را به انگلیسی تبدیل می کنند، حتی برخی از آنها به صورت آفلاین کار می کنند!

گیفت کارت اپل موزیک
اخبار
توسط : تیم محتوا

گیفت کارت اپل موزیک است که در فصل تعطیلات، بیش از همیشه طرفدار دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هنگام خرید یا استفاده از کارت های هدیه مراقب باشید

اپلای به عمان با آزمون پرومتریک
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون پرومتریک عمان ، تعیین استانداردهای بالا برای تحصیلات تکمیلی پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی است که به طور مداوم کیفیت مراقبت های بهداشتی در عمان را بهبود می بخشد. هیئت تخصصی پزشکی عمان (OMSB) در 2 آوریل 2006 تأسیس شد

اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون
مقالات
توسط : تیم محتوا

این یک برنامه همه کاره برای معاملات مالی است که خریدار از برنامه پی پال خود برای ارسال پول استفاده می کند. از زمان راه اندازی پی پال و اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون ، PayPal به یک سیستم پرداخت آنلاین تبدیل شده است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود.

خرید اکانت Apple Music اپل موزیک
مقالات
توسط : تیم محتوا

با خرید اکانت اپل موزیک، امکان دسترسی نامحدود به میلیون ها آهنگ و کل کتابخانه Apple Music را خواهید داشت. همه موارد به صورت مستقیم از دستگاه Android ، iPhone ، iPad یا Mac یا رایانه در دسترس است.

استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از اقداماتی که کمپانی اپل انجام داده است، این است که امکان استفاده از پی پال برای پرداخت در اپل آیدی را ایجاد کرده است تا برای خرید از فروشگاه هایی مانند iBookstore، Apple Music،iTunes  روشی ایمن برای پرداخت هزینه ها باشد.