نتایج جستجو
خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها
اخبار
توسط : تیم خبری

سال های زیادی است که شاهد ورود مهاجران افغانستانی به ایران هستیم که با مقاصد کار، تحصیل یا تفریح وارد ایران شده و اقامت دریافت کرده اند. حتی بسیاری از این افراد، در اینجا مشغول کسب درآمد هستند. اما از آنجایی که کشورمان با موانع و تحریم های مالی مواجه است

خرید از آمازون دبی و تحویل در ایران
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از جذابیت های خرید از آمازون دبی این است که کاربران ایرانی می توانند در کوتاه ترین زمان، کالاهای سفارشی خود را دریافت کنند. اکنون آمازون دبی، پانزده میلیون محصول اضافه کرده است

درو بیت کوین در ایران
خبر روز
توسط : تیم خبری

خیز ایران برای تبدیل‌شدن به قطب ماینینگ، یک نشریه فرانسوی گزارش داده که برای مقابله با تحریم‌ها، احتمالا به‌زودی یک سوم استخراج بیت‌کوین جهان در ایران صورت می‌گیرد.

انتقال پول از پی پال به ایران
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به عنوان فریلنسر فعالیت دارید و یا آن که کالا و خدماتی را با دیگر کشورها مبادله می کنید، لازم است که از یک حساب ارزی مطمئن و ایمن استفاده کنید. بسیاری از افراد پی پال را به جهت امنیت زیادی که دارد و سهولت در دسترسی به آن، انتخاب کرده اند. از همین رو به انتقال پول از پی پال به ایران نیاز خواهند داشت.

پرداخت حق بیمه ایرانیان خارج از کشور
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که سابقه پرداخت حق بیمه در ایران را داشته و اکنون در کشور دیگری تحصیل و زندگی می کنید، می توانید از تسهیلات درمان و بازنشستگی استفاده کنید. بدین ترتیب پرداخت حق بیمه ایرانیان خارج از کشور و تکمیل کردن سابقه بیمه خود ممکن خواهد بود.

چگونگی انتقال ارز به ایران
مقالات
توسط : تیم خبری

انتقال ارز از کشوری به کشور دیگر در حالت استاندارد و به دور از هر گونه مشکل سخت نیست و فورا قابل پیگیری می باشد اما زمانی که محدودیت های اقتصادی مانند تحریم به وجود می آیند، کمی انتقال ارز به ایران یا هر کشور تحریم شده دیگری دشوار می شود.

وسترن یونیون در ایران چگونه است؟
مقالات
توسط : تیم خبری

شرکت وسترن یونیون Western Union دارای پانصد هزار شعبه در تمامی دنیا می باشد . البته به عنوان انتقال دهنده ارز یکی از برترین راه های انتقال پول می باشد. این سیستم دارای قابلیت های بسیاری است که توانسته است آن را نسبت به سایر سرویس ها محبوب گرداند.

آمریکا برای حملات سایبری احتمالی ایران آماده می شود
اخبار
توسط : تیم خبری

پس از تنش های شدید ایران و آمریکا طی روز های گذشته در خاورمیانه، مقامات ارشد آمریکا اعلام کرده اند که حملات سایبری از طرف ایران افزایش یافته و اقدامات امنیتی لازم را برای مقابله با آن در نظر گرفته اند.

چگونگی انتقال ارز به ایران
آموزش
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز به ایران در کشور های مختلف یکی از چالش های بزرگ برای مسافران، دانشجویان و حتی کاربران اینترنت می باشد. در این مطلب به ارائه راه کار های مناسب برای انتقال ارز به ایران اشاره کرده ایم.

آموزش خرید از آمازون ترکیه
آموزش
توسط : تیم خبری

آمازون به عنوان بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا در ادامه فعالیت های توسعه بازار خودش به بازار ترکیه نیز ورود پیدا کرده است.با توجه به موقعیت ایده آل ترکیه نسبت به ایران، علاقمندی ایرانی ها به گردشگری ترکیه و حضور پر رنگ شهروندان ایرانی در ترکیه می توان به راحتی و با چند واسطه اقدام به خرید از آمازون نمود.