نتایج جستجو
ارزهای دیجیتال بانک مرکزی
مقالات
توسط : تیم محتوا

در اینجا به بررسی نقش ارزهای دیجیتال در ارتقای شمول مالی جهانی، نقش آنها در تکامل و رشد اقتصادهای دیجیتال، تأثیرشان بر سیاست پولی و مالی جهانی و چگونگی ایجاد تعامل بین ارزهای دیجیتال توسط فناوران و سیاست گذاران می پردازیم.

بانک مرکزی جمهوری خلق چین به سمت استفاده از رمز ارز ها پیش می رود
اخبار
توسط : تیم خبری

بانک مرکزی جمهوری خلق چین به عنوان یکی از بزرگ ترین و سرمایه دار ترین بانک های اقتصادی دنیا، قصد دارد به سمت استفاده از رمز ارز ها برای فعالیت های اقتصادی حرکت کند؛ این خبر قطعا بازار ارز های دیجیتال را متمایز خواهد کرد.

تراکنش‌های غیرحضوری به روزانه ۱۰۰ میلیون تومان محدود شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

اطلاعیه مهم در خصوص تراکنش سامانه‌های بین بانکی به روزانه 100 میلیون تومان محدو شد. همچنین قبل تر از این محدود بر روی درگاه های اینترنتی بانک تا سقف 50 میلیون تومان اعلام شده بود.

حکم مالیاتی مراکز استخراج ارز رمزنگاری ابلاغ شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی مصوبه هیات دولت درباره احکام مالیاتی مراکز استخراج رمزارزها را برای اجرا ابلاغ کرد. طبق این حکم در صورت بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور مشمول مالیات با نرخ صفر خواهد بود.

ارز مجازی فیسبوک یورو را تهدید می‌کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

با توجه به سطح مقبولیت لیبرا، این ارز می تواند کنترل بانک مرکزی اروپا بر یورو را کاهش دهد و با تاثیر بر وضعیت نقدینگی بانک های منطقه یورو، به مکانیسم انتقال سیاست پولی اتحادیه اروپا آسیب برساند.