نتایج جستجو
چگونگی تعیین وقت سفارت کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

نحوه تعیین وقت سفارت کانادا  در بخش کنسولی سفارت انجام می شود که اطلاعات دقیق را در بخش های مربوط به خدمات خاص خواهید یافت. بسیاری شهروندان دیگر کشورها به دلیل جاذبه هایی که این کشور برای مهاجرت و سفر دارد، سالانه برای اخذ ویزای کانادا

شرایط پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

ویزای انگلستان به پنج گروه تقسیم می شود: ویزای توریستی و اقامت کوتاه مدت، ویزای کار، ویزای دانشجویی، ویزای خانوادگی و ویزای ترانزیت. پس از تهیه مدارک و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس، درخواست ویزای انگلستان برای اقامتی که 6 ماه، 2، 5 یا 10 سال طول می کشد، اقدام کنید.

شرایط و مدارک مورد نیاز تعیین وقت سفارت آمریکا
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

کمتر کسی است که اگر از او بپرسید آیا دوست داری به آمریکا سفر کنی جوابش منفی باشد! معمولا اکثر افراد علاقه مند سفر به ایالات متحده آمریکا هستند. ایرانیان نیز مانند مردمان دیگر کشور ها برای ورود به ایالات متحده آمریکا باید حتما ویزا دریافت کنند اما دریافت ویزای این کشور بدون داشتن وقت سفارت آمریکا امکان پذیر نخواهد بود.

نحوه گرفتن وقت سفارت آمریکا (MRV Fee)
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

کلیه افرادی که قصد گرفتن ویزای غیر مهاجرتی کشور آمریکا مانند ویزاهای F1 , J1 و غیره دارند ملزم به پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت آمریکا می باشند. که به آن پرداخت MRV Fee هم می گویند.

14 گام تا دریافت ویزای مهارتی در استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای مهاجرت به استرالیا و دریافت ویزای مهارتی استرالیا باید 14 مرحله طی کنید. اولین گام تعیین وقت سفارت استرالیا و پرداخت هزینه وقت سفارت استرالیا می باشد. در این مطلب 14 گام گرفتن ویزای مهارتی استرالیا را توضیح داده ایم.