نتایج جستجو
خرید دامنه از NameSilo
مقالات
توسط : تیم محتوا

امنیت موجود برای ایمن نگه داشتن دارایی های دامنه کاربر است. این برنامه، پایین ترین قیمت دامنه روزانه را در اینترنت ارائه می دهد. می توانید برای خرید دامنه از NameSilo اقدام کنید.

خرید دامنه رایگان از Freenom
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این جا نحوه ثبت دامنه در Freenom را نشان خواهیم داد. می توانید سرورهای نام پیش‌فرض Freenom را جایگزین کنید تا کنترل بهتری بر دامنه‌های خود داشته باشید.

خرید از Godaddy خرید هاست و دامنه
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از شرکت های مطرح و معتبر در خصوص ارائه خدمات هاست، سرور و دامنه، گوددی GoDaddy است که یکی از کمپانی های آمریکایی است که درآمد بسیار بالایی را برای خود رقم زده و از بزرگ ترین شرکت های ثبت دامین می باشد. برای خرید از GoDaddy می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

خرید دامنه از سایت Dynadot
مقالات
توسط : تیم محتوا

در صورتی که تصمیم دارید سایت خود را راه اندازی کنید، نیاز دارید و قصد خرید دامنه از سایت های خارجی را دارید، می توانید سایت Dynadot داینادات را انتخاب کنید. این یک پلتفرم برای خرید دامنه خارجی با اعتبار ICANN می باشد. در این جا مراحل خرید دامنه از سایت Dynadot را خواهیم گفت.

ثبت دامنه در جوکر Joker
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

ثبت دامنه در سایت جوکر که از سال 1997 در بخش ثبت دامنه خدمات ارائه میدهد و یکی از اولین سایت های ثبت کنندگان دامنه در دنیا می باشد. Jokerدر سال 2001 به ICANN معتبر تبدیل شد و از آن زمان با موفقیت نام دامنه ها را ارائه داده است.

ثبت دامنه در onlinenic
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

آنلاین نیک یک شرکت خدمات اینترنتی است که خدمات ثبت دامنه در Onlinenic ، فروش هاست ، گواهینامه های ssl و سایر موارد در سراسر جهان ارائه میدهد. به راحتی می توانید دامنه دلخواه خود را در Registrar OnlineNIC ثبت کنید.