نتایج جستجو
خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی
مقالات
توسط : تیم محتوا

در اینجا تعدادی از معاملات و پیشنهادات باورنکردنی بلک فرایدی را برای سال 2023 برای دریافت میزبانی وب با قیمتی به اشتراک خواهیم گذاشت. می توانید برای خرید هاست و دامنه با تخفیف در بلک فرایدی اقدام کنید.

خرید هاست از  pq.hosting
مقالات
توسط : تیم محتوا

ضمن آنکه پشتیبانی فنی هر درخواستی را در اسرع وقت پردازش می کند. بنابراین، سرور شما تقریباً بلافاصله پس از سفارش در دسترس خواهد بود. می توانید برای خرید هاست PQ.Hosting از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

خرید هاست سی پنل ارزان
مقالات
توسط : تیم محتوا

حساب میزبانی خود را در مورد مدیریت فایل ها، تنظیمات دامنه، آدرس های ایمیل، تنظیمات DNS و سایر موارد ضروری برای وب مسترها مدیریت کنید. در اینجا چند ارائه دهنده هاست ارزان سی پنل معرفی شده اند که می توانند به شما کمک کنند اولین وب سایت خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید.

خرید هاست خارجی پرسرعت
مقالات
توسط : تیم محتوا

به گوگل ثابت می کند که می خواهید تجربه ای با کیفیت بالا برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ارائه دهید. خرید هاست خارجی پرسرعت می تواند در این خصوص به شما کمک نماید.

خرید از Godaddy خرید هاست و دامنه
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از شرکت های مطرح و معتبر در خصوص ارائه خدمات هاست، سرور و دامنه، گوددی GoDaddy است که یکی از کمپانی های آمریکایی است که درآمد بسیار بالایی را برای خود رقم زده و از بزرگ ترین شرکت های ثبت دامین می باشد. برای خرید از GoDaddy می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

پرداخت هزینه خرید سرور و هاست خارجی
مقالات
توسط : تیم خبری

پرداخت انواع خدمات مختلف هاستینگ خارجی را می توانید به کمک خدمات پرداخت ارزی 20 پیمنت انجام دهید و به شرح زیر می باشد. خرید سرور های اختصاصی ، هاست لینوکس و ویندوز ، پرداخت هزینه خرید دامنه ، لایسنس و اشتراک پکیج های مختلف هاستینگ ، گواهی امنیت و ...