نتایج جستجو
4 سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

خوشبختانه، اینترنت انجام این کار را فوق العاده آسان می کند. هزاران سایت پولساز آنلاین وجود دارد فقط باید یکی را پیدا کنید که متناسب با استعدادها و محدودیت های زمانی شما باشد. در اینجا سایت های پولساز آنلاین را معرفی کرده ایم.

درآمد دلاری با تماشای ویدیو
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به دنبال شغلی در زمینه فیلم، تلویزیون یا رسانه دیجیتال هستید، این یک روش ایده آل است. راه های زیادی برای درآمد دلاری با تماشای ویدیو وجود دارد و ما در اینجا بهترین گزینه ها را بررسی خواهیم کرد.

معرفی سایت Eldorado.GG و کسب درآمد دلاری از بازی
مقالات
توسط : تیم محتوا

در حالی که اقتصاد جهان در میان همه گیر ویروس کرونا دچار مشکل می شود، صنعت مالی ساخته شده پیرامون ارز خیالی درون بازی همچنان به رشد خود ادامه می دهد. از همین روست که می توان با کمی آشنایی با این سیستم به کسب درآمد از Eldorado.GG پرداخت.

چگونه از پادکست درآمد دلاری کسب کنیم
مقالات
توسط : تیم محتوا

شاید برای شما هم مهم باشد که کسب درآمد از پادکست ها چگونه است و پیش از سرمایه گذاری در وقت و انرژی خود، چه تکنیک هایی برای افزایش مخاطبان پادکست وجود خواهد داشت. بسیاری از پادکسترها پیش از شروع کار، هزینه های زیادی را صرف خرید تجهیزات و هزینه های میزبانی می کنند

راه های کسب درآمد دلاری عکاسی
مقالات
توسط : تیم محتوا

از آموزش عکاسی گرفته تا فروش عکس ها لیستی از راه های سودآور در مورد نحوه کسب درآمد به عنوان یک عکاس تهیه شده است. شما می توانید برای دریافت درآمد دلاری خود و افتتاح حساب پی پال، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

کسب درآمد دلاری از سایت Winatalent مناسب فریلنسرها
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایت وین‌ا‌تلنت winatalent زمینه ای مناسب برای فریلنسرهایی است که می خواهند در سطح جهانی فعالیت داشته و درآمدهای ارزی را تجربه نمایند. یکی از مسیرهای مناسب برای این گونه افراد، کسب درآمد دلاری از سایت winatalent می باشد. 

معرفی سایت Entrepreneur و کسب درآمد دلاری از آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

امروزه فعالیت این سایت گسترش یافته و در کشورهای بسیاری همچون، مجارستان، هند، مکزیک و روسیه نیز انتشار می یابد. صاحب امتیاز Entrepreneur در حال حاضر پیتر شیا بوده و سردبیری آن را امی کسپر به عهده دارد. در اینجا به معرفی وب سایت Entrepreneur می پردازیم.

18 سایت برتر فریلنسری برای یافتن کار
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر به عنوان یک فریلنسر به دنبال کار هستید، وب سایت های مستقلی وجود دارد که برای کمک به متخصصانی که به صورت دورکاری فعالیت می کنند، کار پیدا می کنند. در این مقاله ، 18 سایت برتر آزاد برای یافتن کار در سال 2020 را معرفی خواهیم کرد.