نتایج جستجو
آزمون دولینگو برای مهاجرت
مقالات
توسط : تیم محتوا

این یک آزمون انگلیسی است که می توان آن را در خانه از طریق اینترنت انجام داد. دانشگاه های سراسر ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا، اروپا، ژاپن و نیوزلند اکنون آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند. بنابراین، شرکت در آزمون دولینگو برای مهاجرت می تواند یک انتخاب عالی باشد.

 کدام کشورها و دانشگاه ها آزمون انگلیسی Duolingo را می پذیرند؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

شما می‌توانید با استفاده از رایانه و دوربین، در راحتی در خانه خود در امتحان شرکت کنید. نیازی به برنامه ریزی قرار ملاقات یا رانندگی به مرکز تست نیست. اما کدام دانشگاه ها آزمون دولینگو را می پذیرند؟

هزینه ثبت نام آزمون انگلیسی Duolingo
مقالات
توسط : تیم محتوا

هزینه های آزمون دولینگو به دلیل الگوی تست منحصر به فرد آن به طور قابل توجهی کمتر از آیلتس و تافل است. آزمون آنلاین امکان کاهش هزینه های خارجی مانند اجاره یک مرکز آزمایش و سایر تدارکات مرتبط

پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو
مقالات
توسط : تیم محتوا

زمانی محبوب شد که موسسات نتوانستند آزمون های آیلتس و تافل را در طول قرنطینه جهانی انجام دهند. از آن زمان، این آزمون برای راحتی آن توسط دانش آموزان و مربیان در سطح جهانی ترجیح داده شده است. امروزه، پذیرش دانشگاه های برتر با آزمون دولینگو صورت می گیرد.

تغییرات مهم در آزمون دولینگو Duolingo
مقالات
توسط : تیم محتوا

به عنوان مدرک مهارت می پذیرند، این گروه، به بهبود و ارتقاء تجربه آزمون برای ارائه بهترین خدمات به مخاطبان جهانی خود ادامه می دهد. از همین روست که در اینجا به تغییرات مهم در آزمون دولینگو پرداخته ایم.

بررسی قوانین آزمون دولینگو
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون Duolingo نیز درمقایسه، آزمون جدیدی است که می توانید در آن شرکت کنید. آزمون دولینگو ، شرایط پذیرش متقاضیان بین المللی را برای بسیاری از دانشگاه ها برآورده می کند.

شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو
مقالات
توسط : تیم خبری

بین المللی برای دریافت مدرک زبان انگلیسی می پذیرند. این ممکن است نشان دهنده تغییری در نحوه آزمایش مهارت های زبان انگلیسی و شرایط پذیرفته شدن در آزمون دولینگو ، در حرکت رو به جلو باشد.

نحوه موفقیت در آزمون دولینگو
مقالات
توسط : تیم محتوا

آیا تصمیم دارید برای ادامه تحصیل یا کار و زندگی، به کشور دیگری سفر کنید؟ برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود به شرکت در آزمون Duolingo فکر می کنید؟ آیا مطمئن نیستید که بهترین راه برای این کار چیست و به دنبال  نحوه موفقیت در آزمون دولینگو هستید

قوانین مهم در آزمون دولینگو
مقالات
توسط : تیم محتوا

از شما خواسته می شود کارهای مختلفی را امتحان کنید که مهارت های گفتاری، خواندن، شنیدن و نوشتن را شامل می شود که با استفاده از سیستم نمره Duolingo به دست آورده اید. بنابراین لازم است تا مطابق با قوانین و مراحل آزمون عمل نمایید.

تفاوت های آزمون دولینگو و آیلتس
مقالات
توسط : تیم محتوا

Duolingo ، بستر آموزش زبان، با یک قالب آزمون کم هزینه و پردازش سریع است که می توانید در هر جایی که هستید آن را انجام داده و اکنون توانسته است جایگزین بسیار مناسبی برای ارزیابی مهارت زبان باشد. در این جا تفاوت دولینگو با آیلتس را بیان می کنیم.