نتایج جستجو
حکم مالیاتی مراکز استخراج ارز رمزنگاری ابلاغ شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی مصوبه هیات دولت درباره احکام مالیاتی مراکز استخراج رمزارزها را برای اجرا ابلاغ کرد. طبق این حکم در صورت بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور مشمول مالیات با نرخ صفر خواهد بود.

بیانیه اتاق تهران درباره تعرفه برق رمزارزها تصویب نشد
خبر روز
توسط : تیم خبری

بیانیه در باره تعرفه برق رمزارزها تصویب نشد! اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران پیشنهاداتی را در قالب بیانیه در خصوص صنعت رمزارز تهیه کرده بود که به تصویب اعضای هیات نمایندگان نرسید.

شروط صنعت برق برای استخراج قانونی رمزارزها
خبر روز
توسط : تیم خبری

بعد از رسانه‌ای شدن استخراج رمزارزها و شفاف نبودن قانون در این حوزه در دو ماه اخیر، معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده در کشور را ابلاغ کرده و متقاضیان مکلف شدند برای ورود به این عرصه طبق آیین‌نامه مذکور قدم بردارند. استخراج ارز مجازی حدود دو ماه است که با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف برق به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان طبق برخی گفته‌های مسوولان بخش قابل‌توجهی از افزایش مصرف برق در کشور را بر گردن فعالان این حوزه انداخت.

اولین پیش‌نویس استخراج رمزارز
خبر روز
توسط : تیم خبری

روند ترخیص دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین مشخص شد. آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد ثبت‌سفارش دستگاه‌های استخراج بیت‌کوین در وزارت صمت آغاز شده و ترخیص آن با دریافت مجوزهای لازم و انجام تشریفات گمرکی امکان‌پذیر شده است. براساس جزئیات اعلام شده ازسوی سیاست‌گذاران، جریان ترخیص دستگاه‌های ماین رمزارز نیز مانند سایر کالاها باید مراحل قانونی را طی کند؛ به‌طوری که واردکنندگان چه دولتی و چه غیردولتی برای این کالا ثبت‌سفارش انجام دهند و مجوز آن از وزارت صمت دریافت شود.