نتایج جستجو
7صرافی رمزنگاری با کمترین کارمزد
مقالات
توسط : تیم محتوا

بهترین صرافی های رمزنگاری با کمترین کارمزد آنهایی هستند که هزینه خرید کریپتو را کاهش می دهند و تضمین می کنند که سرمایه بیشتری را حفظ خواهید کرد. این راهنما صرافی های رمزنگاری با کارمزد کم را بررسی می کند.

امن ترین کیف پول های رمزنگاری 2023
مقالات
توسط : تیم محتوا

زمان و تلاش زیادی را ببرد، به خصوص برای یک مبتدیان. این لیست 10 مورد از بهترین و امن ترین کیف پول های رمزنگاری را برای انتخاب بهتر و جهت کمک به شما در تصمیم گیری نشان می دهد.

معرفی رمزنگاری متاورس
مقالات
توسط : تیم محتوا

رمزنگاری متاورس، جهان های مجازی هستند که دارای پتانسیل اجتماعی و مالی زیادی می باشند. استفاده آنها از زیرساخت بلاک چین به آنها امکان می دهد تا به اقتصاد رمزنگاری گسترده تر دسترسی پیدا کنند و اقلام مجازی را برای ارزش اقتصادی واقعی فراتر

معرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده
مقالات
توسط : تیم محتوا

استخراج رمز ارزها فرایندی است که بیت کوین های جدید در آن وارد گردش می شوند، اما همچنین یک مولفه مهم در نگهداری و توسعه دفتر کل بلاکچین است. این روند از طریق رایانه های پیچیده و بهترین ماینرها صورت می گیرد

حکم مالیاتی مراکز استخراج ارز رمزنگاری ابلاغ شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

معاون مالیات‌های مستقیم سازمان امور مالیاتی مصوبه هیات دولت درباره احکام مالیاتی مراکز استخراج رمزارزها را برای اجرا ابلاغ کرد. طبق این حکم در صورت بازگشت ارز به چرخه اقتصادی کشور مشمول مالیات با نرخ صفر خواهد بود.

تلگرام ارز رمزنگاری گرام را منتشر می کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

گرام ارز رمزنگاری تلگرام می باشد که برخی کارشناسان استفاده از ارزهای رمزنگاری را راهکار دور زدن تحریم‌ها می‌دانند. ارزهای مجازی می‌تواند برای کشورهایی که در تحریم هستند گره ‌گشا باشد یعنی این کشورها با استفاده از این ارزها می‌توانند تحریم‌ها را دور بزنند.

شروط صنعت برق برای استخراج قانونی رمزارزها
خبر روز
توسط : تیم خبری

بعد از رسانه‌ای شدن استخراج رمزارزها و شفاف نبودن قانون در این حوزه در دو ماه اخیر، معاون اول رئیس‌جمهور آیین‌نامه اجرایی استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده در کشور را ابلاغ کرده و متقاضیان مکلف شدند برای ورود به این عرصه طبق آیین‌نامه مذکور قدم بردارند. استخراج ارز مجازی حدود دو ماه است که با گرم شدن هوا و افزایش میزان مصرف برق به یکی از بحث‌های داغ تبدیل شده است؛ به‌طوری‌که می‌توان طبق برخی گفته‌های مسوولان بخش قابل‌توجهی از افزایش مصرف برق در کشور را بر گردن فعالان این حوزه انداخت.

ارز رمزنگاری فیسبوک به نام لیبرا معرفی شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

پس از حرف و حدیث های بسیار، فیسبوک امروز بالاخره از پلتفرم ارز مجازی خود به نام کالیبرا رونمایی کرد.ارز دیجیتال لیبرا توسط اتحادیه لیبرا مدیریت خواهد شد؛ یک سازمان مستقل و هدفمند غیرانتفاعی که مقر آن در ژنو سوییس خواهد بود.اتحادیه لیبرا اکنون 28 عضو دارد.