نتایج جستجو
آموزش ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی
مقالات
توسط : تیم محتوا

توجه به این نکته اهمیت دارد که بدون آنکه حساب توسعه دهنده google play خود را بسازید، امکان انتشار اپلیکیشن خود در این فروشگاه را نخواهید داشت. با ساخت اکانت دولوپر گوگل پلی، می توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر
مقالات
توسط : تیم محتوا

کسانی که به صورت فریلنسر در سایت های خارجی فعالیت دارند، به خوبی می دانند که امروزه دریافت درآمد های ارزی چقدر حائز اهمیت است. برای آن که بتوانید در این سایت فعالیت موثری داشته باشید باید ساخت اکانت وریفای شده فریلنسر را انجام دهید. در این خصوص می توانید از خدمات 20پیمنت استفاده کنید.

آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد
مقالات
توسط : تیم محتوا

پایر Payeer ازجمله سیستم های انتقال وجه در جهان می باشد که با برخورداری از امکانات و مشخصه های بارز خود، توانسته است به یکی از سیستم های پرداخت آنلاین مطرح و موفق در تمامی دنیا تبدیل شده و کاربران بسیاری را به سوی خود جلب نماید. در صورتی که نیاز به افتتاح حساب پایر دارید، در این جا آموزش ساخت اکانت پایر Payeer از صفر تا صد را ارائه خواهیم کرد.

خرید قالب از سایت تم فارست
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

سایت تم فارست یکی از مارکتها و سایت های بین المللی می باشد که خدماتی از قبیل قالب وردپرس را ارائه می دهد که شما می توانید از طریق آن برای سایت خود قالب سایت خریداری کنید و آن را برای سایت خود اعمال کنید و سایت خود را بر رویی دهید. کافی است شما قالب مورد نظر خودتان را پیدا نمائید و از طریق فرم سفارش خرید قالب از تم فارست ثبت نمائید.

پرداخت سایت hetzner و ساخت اکانت هتزنر
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

پرداخت سایت hetzner همواره یکی از دغدغه های وبمسترهای ایران هست. هتزنر یکی از معتبرترین مرکز داده و با تجربه که در دنیا مطرح می باشد. در این مطلب با ساخت اکانت هتزنر و خرید از سایت hetzner آشنا می شوید.

افتتاح حساب اسکریل وریفای شده (verify skrill)
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این مطلب به بررسی کامل اسکریل یا SKRILL چیست؟ افتتاح حساب اسکریل وریفای شده با ارائه مدارک کامل از کشور امارات ، مزایا و معایب سرویس پرداخت آنلاین و حساب اسکریل پرداخته می شود. همچنین یکی از رقبا اصلی پی پل می باشد.