نتایج جستجو
نکات مهم در سفر به آفریقا
مقالات
توسط : تیم محتوا

آیا قصد دارید به آفریقا سفر کنید؟ آیا می دانید برای آماده شدن برای سفر به آفریقا چه باید بکنید؟ سافاری آفریقایی یکی از سفرهای مورد علاقه بسیاری از مردم است. آمارها نشان می دهد که سالانه بیش از 62.9 میلیون گردشگر به آفریقا سفر می کنند.

جاذبه های گردشگری در سفر به قطر
مقالات
توسط : تیم محتوا

از سویی دیگر، به عنوان مقصدی عالی و پایتخت مالی در خاورمیانه از آن نام برده می شود. می توانید برای بازدید از جاذبه های گردشگری قطر به این کشور سفر کرده و خاطرات بی نظیری را برای خود رقم بزنید.

سفر به هندوستان و جاذبه های توریستی آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین برای کمک به شما در کشف این سرزمین پر جنب و جوش با تضادهای خیره کننده، در اینجا مناظر دیدنی و بازدید از جاذبه های توریستی هندوستان آورده شده است. و مناظر دیدنی، کارشناسان ما فهرست کوتاهی را برای شما ایجاد کرده اند

سفر با AirBnB
مقالات
توسط : تیم محتوا

آیا می‌دانستید که سایت AirBnB زمانی شروع شد که برخی از دانشجویان، تشک ‌های بادی را در آپارتمان اجاره کردند، زیرا تمام اتاق ‌های شهرشان کاملاً برای یک جشنواره رزرو شده بود؟

سفری آسان با سایت TripAdvisor
مقالات
توسط : تیم محتوا

یک استراحتگاه را نشان می‌دهند تا مشتریان را فریب دهد تا بدون تحقیق کامل سفر کنند و خریدهای سریع آنلاین انجام دهند. در این جاست که می توان توصیه نمود تا سفری آسان را با سایت TripAdvisor دنبال کنید.

کشورهای ارزان و مناسب برای سفر
مقالات
توسط : تیم محتوا

در این جا لیستی از کشورهای ارزان برای سفر آورده شده است که در حال حاضر مشخص نیست که کدام کشورها برای گردشگری باز هستند، یا چه زمان مناسب سفر کدام است. بنابراین، پیش از هر اقدامی برای شروع سفری دلپذیر، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید

راهنمای جامع مسافرت به ترکیه
مقالات
توسط : تیم خبری

کامل ترین راهنما برای سفر به کشور زیبایی ها ، ترکیه. برای سفر به این کشور تمام چیزهایی که باید بدانید را آماده کردیم تا نهایت لذت را از سفر آرامتان به ترکیه ببرید.

سفر به سریلانکا بدون اخذ ویزا
خبر روز
توسط : تیم خبری

مقام‌های سریلانکا به منظور افزایش گردشگران خارجی این کشور که شمار آن‌ها در پی حمله‌های تروریستی روز عید پاک با کاهش شدید مواجه شده بود،‌ از ارائه طرح ورورد شهروندان ۴۸ کشور مختلف بدون نیاز به اخذ ویزا خبر دادند.

سفر ارزان - 9 ترفند برای کنترل هزینه هایتان در سفر
مقالات
توسط : تیم محتوا مسافرتی

ما در این مقاله قصد داریم به شما بگوییم که کنترل هزینه های سفر و ارزان سفر کردن آن قدرها هم که در ظاهر به نظر می‌رسد ترسناک نیست. نه تنها ترسناک نیست بلکه موقعیت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند که در سفرهای لوکس کمتر این امکان برایتان فراهم است

7 سایت برتر برای رزرو هتل در سفرهای خارجی
مقالات
توسط : تیم محتوا مسافرتی

در این مقاله 7 وب سایت برتر بوکینگ هتل های خارجی شامل وب سایت های هتلز، بوکینگ، هاستل ها، هاستلز،اکسپدیا، آگودا و اوربیتز را به صورت اجمالی معرفی کرده ایم. شما می توانید برای سفرهای خارجی هتل دلخواه خودتان از بین سایت های معرفی شده انتخاب نمائید و نسبت به رزرو آن اقدام نمائید.