نتایج جستجو
ارز دیجیتال با پشتوانه طلا چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

ارز دیجیتال با پشتوانه طلا یک مشتق دارایی دیجیتال است که قرار است ارزش آن با قیمت معادل طلا درج شود. هر ارز رمزنگاری شده با پشتوانه طلا، یکی از توکن‌ های خود را به ‌عنوان داشتن ارزش برابر

ارزهای دیجیتال معتبر با پشتوانه طلا
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگرچه حوزه ارزهای دیجیتال دائماً دستخوش تحولات عظیمی است، انتظار چندانی از ارزهای دیجیتال جدید نداریم که وارد بازار شوند. در حقیقت، ارزهای دیجیتال معتبر با پشتوانه طلا امروزه بیش از سایرین، جایگاه خود را یافته اند.

ویزا کارت طلایی چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزا کارت طلایی برای تمام هزینه های سفر، تفریح و سایر هزینه های شما توان خرج کردن را افزایش می دهد. اگر می خواهید موجودی خود را به طور کامل هر ماه پرداخت کنید

مزایای کارت طلایی Mastercard مسترکارت
مقالات
توسط : تیم محتوا

کارت طلایی Mastercard که از استیل ضد زنگ و روکش طلا 24K ساخته شده است، از نظر فیزیکی سنگین است و با قیمتی بالا عرضه می شود و سالانه 995 دلار هزینه دارد. این در حالی است که برخی از مزایا و اعتبارات برتر را ارائه می دهد و جوایز آن با هزینه بالای سالانه آن متناسب نیست. 

معرفی سایت mobiletrans.wondershare
مقالات
توسط : تیم محتوا

Wondershare MobileTrans یک برنامه دسکتاپ است که به تعداد بسیار زیادی از کاربران کمک می کند تا داده ها را از یک تلفن به تلفن دیگر منتقل کنند ، واتس اپ و سایر برنامه های اجتماعی را انتقال دهند و داده ها را از پشتیبان گیری بازیابی کنند. با این برنامه خواهید توانست همه چیز را با یک کلیک جابجا کنید و وقت خود را ذخیره کنید.

چرا قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز دوباره بالا رفت؟
خبر روز
توسط : تیم خبری

وباره قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و طلا با افزایش روبرو شده، به طوری‌که سکه تمام باز هم از کانال ۵ میلیون تومان فراتر رفت و دلار نیز در آستانه ورود به نیمه دوم کانال ۱۳ هزار تومان است، از سوی دیگر هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز همچنان بالای ۵۰۰ هزار تومان قرار دارد.

اطلاعیه محدودیت استفاده از کارتهای اعتباری مسترکارت
اخبار
توسط : تیم خبری

به اطلاع مشتریان گرامی می رساند، که به دلیل بروز اختلال در کارکرد کارت های صادر شده از نوع مسترکارت مجازی، فیزیکی و قابل شارژ با توجه به محدودیت های اعمال شده از طرف مسترکارت کلیه کارتهای صادره غیر فعال شده است.

گمانه‌زنی‌ها در باره آینده قیمت جهانی طلا؛ سرکشی از مرز روانی ۱۳۰۰ دلاری؟
خبر روز
توسط : تیم خبری

اونس در آخرین روز هفته ۳ روند را تجربه کرد. ابتدای روز شاخص صعودی بود و خود را از ۱۲۹۱ به ۱۲۹۹ دلار رساند. نزدیک شدن به نرخ روانی ۱۳۰۰ دلار باعث شد تا بازار چند ساعت مقاومت زیر این نرخ را تجربه کند.

روسیه ارز مجازی با پشتوانه طلا راه‌اندازی می‌کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

الویرا رئیس بانک مرکزی روسیه قصد دارد یک ارز پایدار ارائه دهد، ارزی که مثل بیت کوین غیر قابل پیش‌بینی نباشد چون پشتوانه آن یک منبع مطمئن است. وی اشاره‌ای به ارزی که متصل به طلا است، نکرد