نتایج جستجو
رمز ارز لیبرا فیسبوک چیست؟
مقالات
توسط : تیم ارز دیجیتال

فیسبوک به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال تکنولوژی برنامه های رمز ارز خودش را فاش کرد. در ادامه می توانید تمام آنچه باید در خصوص رمز ارز لیبرا فیسبوک و کیف پول کالیبرا آن بدانید را مطالعه کنید.

سناتورها مستر کارت و ویزا را به دلیل حضور در پروژه بلاک چین فیسبوک تحت فشار قرار میدهند
خبر روز
توسط : تیم خبری

.در نامه ی جدیدی که به مدیرعاملان مستر کارت، ویزا، استریپ فرستاده شده ،سناتورها در مورد خطرات پروژهی لیبرا هشدار داده اندقرار است مارک زاکربرگ در ۲۳ اکتبر، در جلسات خدمات مالی مجلس نمایندگان حاضر شود.موضوع اصلی جلسات خطرات و مزایای لیبرا است.

ارز مجازی فیسبوک یورو را تهدید می‌کند
خبر روز
توسط : تیم خبری

با توجه به سطح مقبولیت لیبرا، این ارز می تواند کنترل بانک مرکزی اروپا بر یورو را کاهش دهد و با تاثیر بر وضعیت نقدینگی بانک های منطقه یورو، به مکانیسم انتقال سیاست پولی اتحادیه اروپا آسیب برساند.

توضیحات کامل در باره لیبرا ارز دیجیتال فیسبوک
خبر روز
توسط : تیم خبری

فیسبوک بالاخره از پلتفرم ارز مجازی خود به نام لیبرا رونمایی کرد. برخلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، این پلتفرم از ارزهای دیجیتال موجود در بازار پشتیبانی نمی‌کند بلکه میزبان ارز اختصاصی فیسبوک خواهد بود.

ارز رمزنگاری فیسبوک به نام لیبرا معرفی شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

پس از حرف و حدیث های بسیار، فیسبوک امروز بالاخره از پلتفرم ارز مجازی خود به نام کالیبرا رونمایی کرد.ارز دیجیتال لیبرا توسط اتحادیه لیبرا مدیریت خواهد شد؛ یک سازمان مستقل و هدفمند غیرانتفاعی که مقر آن در ژنو سوییس خواهد بود.اتحادیه لیبرا اکنون 28 عضو دارد.