نتایج جستجو
عوامل موثر در قیمت بیت کوین
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از این موارد مهم عواملی است که منجر به تأثیر بر ارزش قیمت بیت کوین می شود. در کل دنیای تجارت آنلاین، شخص می تواند به راحتی از این رمز ارز برای انجام معاملات آنلاین استفاده کند

 قیمت بیت کوین در اوایل سال 2020 بالغ بر 13000 دلار خواهد بود
خبر روز
توسط : تیم رصد اخبار

تحلیلگران رشد چشمگیر قیمت بیت‌کوین تا دو ماه دیگر پیش بینی کردن و با توجه به سختی شبکه که هر چهار سال یکبار این اتفاق می افتد پاداش استخراج بیت کوین نصف می شود. با توجه به این موارد قیمت بیت کوین در اوایل سال 2020 بالغ بر 13 هزار دلار خواهد بود.

قیمت بیت کوین در کدام کشورها بیشترین کارمزد را دارد؟
اخبار
توسط : تیم خبری

برای بیت کوین تا اوایل سال 2018 کشورهای مانند کره جنوبی و ژاپن حق العمل بالایی را در نظر میگرفتن. به دنبال ممنوعیت تجارت رمزارزها توسط بانک مرکزی چین ، بانکهای محلی چین نیز از انجام مبادلات جلوگیری کرد. در ادامه به هزینه کردن کشورها در بازار رمزارزها پرداخته می شود.

تغییر فضای قیمت بیت کوین
خبر روز
توسط : تیم خبری

در دو روز گذشته قیمت بیت کوین رشدی نزدیک به ۶۰۰ دلار را تجربه کرد؛ این ارز نسبت به اواسط هفته گذشته، پیشرفت چشمگیری داشته است.

استخراج بیت کوین از همیشه سخت‌تر شد
خبر روز
توسط : تیم خبری

سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این رمز ارز مجازی رسیده است. رکورد جدید قیمت در راه است؟ داده های به دست آمده از سایت BTC.com نشان می دهد سختی شبکه بیت کوین به بالاترین حد خود در تاریخ این ارز رمزنگاری مجازی رسیده است.

سرانجام بیت کوین به کجا خواهد رسید! شکست یا پیروزی؟
مقالات
توسط : تیم محتوا ارز دیجیتال

بیت کوین یکی از ارز های دجیتالی است که به صورت غیر متمرکر و بدون واسطه جهت پرداخت های نامحسوس اینترنتی استفاده می شود. به دلیل غیر متمرکز بودن سیستم این ارز دیجیتال و شبکه های بلاک چین طراحی شده برای آن، نمی توان هیچ مالکی برای آن در نظر گرفت.