نتایج جستجو
معرفی ربات های معاملاتی در تلگرام
مقالات
توسط : تیم محتوا

علیرغم این واقعیت که هر کسی می تواند ارزهای رمزنگاری شده را معامله کند، اما همه نمی توانند موفق عمل کنند. ربات های معاملاتی تلگرام نشان داده اند که در چنین شرایطی کاملاً مفید هستند.

معاملات خودکار با پلتفرم StrategyQuant
مقالات
توسط : تیم محتوا

یادگیری ماشینی را در بر می گیرد و به افراد امکان می دهد معاملات خود را خودکار کنند. برای بهینه سازی این نرم افزارStrategyQuant از آخرین پیشرفت ها در تحقیقات و فضاهای معاملاتی الگوریتمی استفاده می کند.

معرفی کارگزار IQ option در معاملات آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

IQ Option را می توان بستر تجارت آنلاین شمرد که به کاربران خود امکان می دهد تا با استفاده از ابزارهای مالی همچون رمز ارزها، فارکس، سهام و کالاها معامله کنند. این کارگزار در سال 2013 تاسیس شد و توسط IQ Option LTD اداره می شود.

معرفی سایت TradingView
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر شما نیز به تحولات معاملاتی علاقه دارید و می خواهید از این راه درآمد های زیادی به دست بیاورید ، به نمودار ها و امار های این سایت نیاز خواهید داشت . سایت TradingView می تواند به شما در بهترین سرمایه گذاری کمک نماید.

روسیه و ایران برای جایگزینی سوئیفت اقدام می‌کنند
خبر روز
توسط : تیم خبری

یوری اوشاکف، دستیار پوتین اعلام کرد که ایران و روسیه برای برقراری ارتباط بین سیستم‌های بانکی خود برای مقابله با تحریم‌های کشور ثالث تلاش می‌کنند. ایران و روسیه در جستجوی جایگزینی برای پرداخت از طریق سوئیفت هست

اجتناب از پرداخت هزینه های معاملات خارجی چگونه انجام پذیر است؟
مقالات
توسط : تیم محتوا مسافرتی

اجتناب از پرداخت هزینه های معاملات خارجی، راهی برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها در سفر به خارج از کشور است. راه هایی برای جبران هزینه های معامله خارجی و هزینه های ATM بین المللی وجود دارد، که در این مقاله با آنها آشنا می شوید. تبدیل ارز در کشور خود و پیدا کردن کارت اعتباری یا حساب بانکی بدون هزینه شارژ از جمله این راه هاست.

مقدمه ای بر بیت کوین
اخبار
توسط : تیم خبری

بیت کوین به عنوان یکی از ارزهای دیجیتالی در دنیا توسط ساتوشی ناکوموتو طراحی و پیاده سازی شد. شخصیت واقعی ناکوموتو تا به امروز ناشناخته ماند. در اینجا می خواهیم در مورد بیت کوین، نگهداری، ارزش، امنیت و حجم معاملات آن صحبت کنیم.