نتایج جستجو
معرفی سایت فریلنسری Mayple
مقالات
توسط : تیم محتوا

بدون یک برنامه بازاریابی مناسب، کسب و کار شما با تبلیغات شفاهی محدود از بین می رود. سایت فریلنسری Mayple این امکان را فراهم کرده است تا با بهترین بازاریابان در ارتباط بوده و به بهترین راه حل ها در بازاریابی دست یابید.

معرفی سایت فریلنسری  ServiceScape
مقالات
توسط : تیم محتوا

توسط دیگران تکمیل شوند، پتانسیل کاری کلی شما در نتیجه آسیب خواهد دید. چرا تیم شما روی کارهای ثانویه کار می کند در حالی که متخصصان سایتServiceScape می توانند آن را برای شما انجام دهند؟

معرفی سایت فریلنسری JournalismJobs
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایت فریلنسری JournalismJobs، یک منبع پیشرو برای مشاغل روزنامه نگاری است. این سایت، دارای طیف گسترده ای از فرصت های شغلی در همه زمینه ها از جمله روزنامه، رسانه های دیجیتال و تلویزیون است.

معرفی سایت فریلنسری Publoft
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایت فریلنسری Publoft یا publoft.com، یک سرویس مقاله نویسی شناخته شده برای مجموعه ای از نویسندگان است که می خواهند به عنوان یک فریلنسر درآمد اضافی داشته باشند. اگر شما نیز به دنبال کار از

معرفی سایت فریلنسری DesignHill
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایت فریلنسری DesignHill در سال 2014 راه اندازی شد و یک بازار خلاق برای مشاغل بزرگ و کوچک است. این بازار به شما امکان می دهد آثار هنری با کیفیت بالا را از طراحان حرفه ای و هنرمندان مستقل تهیه کنید.

معرفی سایت فریلنسری Boxer
مقالات
توسط : تیم محتوا

Workspace ONE Boxer یک سرویس گیرنده ایمیل سازمانی است که دسترسی به ایمیل سازمانی، تقویم و مخاطبین را در دستگاه‌های متعلق به شرکت فراهم می‌کند. ضمن آنکه با تمرکز مشتری محور، بر بهره‌وری تلفن همراه با امنیت در سطح سازمانی را در قالب های خود ارائه می‌کند