نتایج جستجو
نحوه مهاجرت به کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

برخی از تغییرات در مهاجرت توسط دولت کانادا انجام شده است تا سرعت انتشار ویروس کرونا را کاهش دهد. نحوه مهاجرت به کانادا آسان نیست. برای درخواست موفقیت آمیز و تأیید مهاجرت کانادایی، مراحل زیادی وجود دارد که باید طی شود

مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

سیستم اکسپرس اینتری که در سال 2015 توسط کانادا معرفی شد، هم اکنون تبدیل به کانال اصلی مهاجرت متخصصین در صنایع مختلف به کانادا شده و به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم های مهاجرت در جهان نیز می شود.طبق برنامه ریزی های دولت کانادا، ظرفیت مهاجرت به کانادا با اکسپرس اینتری در سال 2019 و 2020 افزایش پیدا خواهد کرد.

پرداخت حق اقامت دائم کانادا یا لندینگ فی
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

پرداخت حق اقامت دائم کانادا یا اصطلاحا لندینگ فی ، مبلغی است که دولت کانادا از کسانی که قصد مهاجرت و اقامت دائم به کانادا دارند دریافت می کند. این هزینه برای انواع مهاجرت به کانادا به صورت فدرال یا کبک اسکیل ورکر می بایست پرداخت شود.

قبل از مهاجرت به کشور های دیگر چه کارهایی باید انجام دهیم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

مهاجرت به کشورهای دیگر و زندگی در یک کشور غریبه همواره با ترس و نگرانی همراه بوده است. رفتن و دل کندن از وطن از سویی، از سوی دیگر حجم انبوهی از چیزهایی که درباره مقصد خود و زندگی در آن نمی‌دانید باعث می‌شود که دلهره و نگرانی‌هایی به سراغ‌تان بیاید.