نتایج جستجو
افزایش هزینه آزمون تافل اینترنتی و تافل هوم ادیشن 2023
مقالات
توسط : تیم محتوا

به جای 245 دلار، از یکم فوریه 2023، مبلغ 265 دلار را پرداخت کنند. این در حالی است که این افزایش قیمت آزمون تافل شامل کشورهای دیگر همسایه ایران مانند امارات، ترکیه و ارمنستان نیز شده است.

آزمون تافل چیست
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون تافل TOEFL، آزمونی معتبر است که در سرتاسر جهان، آن را به عنوان یکی از آزمونهای رسمی می شناسند. با کسب نمره قبولی در آزمون تافل، می توان از آن در مهاجرت های تحصیلی و یا شغلی استفاده نمود. این نمره در اغلب دانشگاه های معتبر در تمامی دنیا دارای اعتبار بوده و همین باعث شده است که آزمون تافل از مهم ترین آزمون های زبان در دنیا باشد.

هزینه آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم محتوا

هزینه آزمون تافل برای سال 2020 مشخص شده است . برای کسانی که می خواهند در این آزمون شرکت نمایند، به اطلاع می رساند که این هزینه مطابق با قوانین سازمان برگزارکننده تافل، همانند دوره های قبل تعیین می گردد. لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون تافل 2020، تماما به صورت اینترنتی انجام می شود

راهنمای جامع آزمون تافل
مقالات
توسط : تیم دانشگاهی

آزمون تافل به عنوان یکی از برجسته ترین آزمون های تعیین سطح زبان انگلیسی در ده ها هزار دانشگاه معتبر سراسر دنیا و در بیش از 130 کشور بشمار می رود. امتحان تافل استاندارد ترین آزمون برای ورود با دانشگاه یا مهاجرت کاری می باشد.

هزینه آزمون تافل و GRE در سال 98
اخبار
توسط : تیم خبری

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای زبان بین المللی TOEFL و GRE می رساند، با توجه به قیمت روز دلار هزینه آزمونهای بین المللی متغییر می باشد. هزینه آزمون تافل با مبلغ 27,301,050 ریال و هزینه آزمون GRE جنرال با مبلغ 24,874,290 ریال امکان پذیر می باشد.

آنچه باید در مورد آزمون تافل در ایران بدانیم !
مقالات
توسط : تیم محتوا دانشگاهی

تافل (TOEFl) برگرفته از جمله Test of English as a Foreign Language به معنی آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی است. آزمونی است که میزان توانایی افراد را در زمینه برقراری ارتباط به زبان انگلیسی در سطح دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌سنجد. این آزمون توسط مؤسسه ای‌تی‌اس (ETS) در دو نوع کاغذی و اینترنتی برگزار می‌شود