نتایج جستجو
آزمون GRE چیست ؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

آزمون جی آر ای GRE ، به جهت سنجش داوطلبانی است که می خواهند در مراکز و موسسات علمی دارای اعتبار در جهان ، ادامه تحصیل دهند. در این آزمون مهارت های درک مطلب ، محاسبه های ریاضی و مقاله نویسی را مورد سنجش قرار می دهند. آزمون GRE به زبان انگلیسی برگزار می شود. 

هزینه آزمون gre
مقالات
توسط : تیم خبری

آزمون عمومی GRE یکی از بزرگ ترین برنامه های ارزیابی جهانی برای پذیرش دانش جویان دانشگاه می باشد . این آزمون توسط سرویس آزمون آموزشی ETS انجام می شود. بیش از پانصد هزار نفر  از 160 کشور جهان هر ساله از چهار هزار مرکز آزمون که توسط ETS ایجاد می شود

هزینه آزمون تافل و GRE در سال 98
اخبار
توسط : تیم خبری

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای زبان بین المللی TOEFL و GRE می رساند، با توجه به قیمت روز دلار هزینه آزمونهای بین المللی متغییر می باشد. هزینه آزمون تافل با مبلغ 27,301,050 ریال و هزینه آزمون GRE جنرال با مبلغ 24,874,290 ریال امکان پذیر می باشد.

آنچه در باره آزمون gre باید بدانیم
مقالات
توسط : تیم خبری

آزمون gre یک آزمون استاندارد است که فارغ التحصیلان دوره کارشناسی علاقمند به گذراندن دوره های تحصیلات تکمیلی در کارشناسی ارشد، دکترا و یا مدارک بالاتر در دانشگاه های معتبر آمریکا و کانادا، لازم است با ثبت نام در وبسایت ETS در این آزمون شرکت نمایند. در حال حاضر جهت پرداخت gre برای دانشجویان ایرانی بعضی از شرکت های ایرانی، تسهیلاتی را برای پرداخت های ارزی به وجود آورده اند که دانشجویان می توانند از خدمات آنها استفاده نمایند.