نتایج جستجو
ویزای کار دانمارک
مقالات
توسط : تیم محتوا

ویزای کار دانمارک به افراد این امکان را می دهد که کارهایی را انجام دهند تا به اقتصاد کشور کمک کنند. قبل از شروع کار در دانمارک، باید بررسی کنید که آیا برای کار کردن به اجازه کار و اقامت نیاز دارید یا خیر.

لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا
مقالات
توسط : تیم محتوا

در واقع، سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) ، استرالیا را در چندین جنبه مرتبط مانند درآمد و ثروت، شغل و درآمد، نرخ پایین بیکاری، وضعیت سلامت و مسکن در صدر قرار داد. می توانید با کمک لیست مشاغل برای ویزای کار استرالیا، شغلی متناسب با مهارت خود را در این کشور بیابید.

معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر مشاغل آزاد دارید یا بدون حمایت شرکت در حال سفر یا مهاجرت هستید، باید چندین مراحل را پشت سر بگذارید. در این جا به معرفی کشورهایی با ویزای کار آسان تر پرداخته ایم تا بتواند در تصمیم گیری ها، شما را یاری کند

شرایط پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس
مقالات
توسط : تیم محتوا مهاجرتی

ویزای انگلستان به پنج گروه تقسیم می شود: ویزای توریستی و اقامت کوتاه مدت، ویزای کار، ویزای دانشجویی، ویزای خانوادگی و ویزای ترانزیت. پس از تهیه مدارک و پرداخت هزینه تعیین وقت سفارت انگلیس، درخواست ویزای انگلستان برای اقامتی که 6 ماه، 2، 5 یا 10 سال طول می کشد، اقدام کنید.

انواع ویزای استرالیا
مقالات
توسط : تیم خبری

معرفی انواع ویزای استرالیا : ویزای مهارتی، ویزای کلاس 189 - 190 ، ویزای کاری استرالیا ، ویزای سرمایه گذاری استرالیا، ویزای دانش آموزی ، ویزای توریستی استرالیا، ویزای والدین ، ویزای دانشجویان امیرکبیر و دانشگاه تهران و ویزای همسر و نامزدی استرالیا