نتایج جستجو
سایت های فریلنسری که بیشترین پرداخت را دارند
مقالات
توسط : تیم محتوا

وب‌سایت‌هایی مانند Upwork، Freelancer، و Fiverr پردرآمدترین هستند و طیف گسترده‌ای از برنامه های نوشتن، از پست‌های وبلاگ گرفته تا باز ‌نویسی، با پتانسیل کسب درآمد خوبی را ارائه می‌دهند. در اینجا سایت های پردرآمد برای نویسندگان فریلنسر معرفی شده اند.

3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

به همین دلیل است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، انتخاب خدماتی با ساختار هزینه ای که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین معرفی شده اند و مزایا و معایب آنها مطرح شده است.

پرداخت های دیجیتال پی پال و کیف پول های آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

جایی که پرداخت برای خرید با تلفن همراه در 20 سال پیش بی سابقه بود، اکنون به زمانی رسیده است که چنین امکانات روزمره به یک هنجار جدید تبدیل شده است. بسیاری امروزه از کیف پول های پی پال برای تجارت و یا حتی خرید از سایت های خارجی استفاده می کنند.

شرکت در آزمون ACCA و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

فرصت های ACCA به طور گسترده ای رشد کرده است و امکان حضور بین المللی دارندگان این مدرک فراهم شده است. می توانید با پرداخت آزمون ACCA با کمک کارشناسان 20پیمنت، در این آزمون شرکت کرده و شانس خود را برای دریافت این مدرک امتحان کنید.

خرید PCB از سایت JLCPCB،پرداخت در سایت JLCPCB
مقالات
توسط : تیم محتوا

این آنها را قادر می‌سازد تا خواسته‌ های مشتری برای نمونه‌ های اولیه را به اجرا درآورد و به صورت سفارشی و با کیفیت بالا، PCB ها را به سرعت تحویل دهد. می توانید برای خرید PCB از سایت JLCPCB از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

اخذ تاییدیه ICF و پرداخت هزینه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

گواهینامه کوچینگ ICF به عنوان استاندارد مربی گری اجرایی در زمینه کوچینگ شناخته می شود. آیا گواهینامه مربیگری اجرایی تایید شده توسط ICF وجود دارد که به عنوان یک روش کوچینگ استفاده می کند؟

پرداخت هزینه آزمون OET
مقالات
توسط : تیم محتوا

باید این آزمون مهارت انگلیسی را بگذرانند تا ثابت کنند با توانایی های زبانی کافی قادر به خدمت در این بخش خواهند بود. برای پرداخت هزینه آزمون OET می توانید از خدمات پرداخت ارزی 20پیمنت بهره مند شوید.

خدمات پرداخت ارزی به افغانستانی ها
اخبار
توسط : تیم خبری

سال های زیادی است که شاهد ورود مهاجران افغانستانی به ایران هستیم که با مقاصد کار، تحصیل یا تفریح وارد ایران شده و اقامت دریافت کرده اند. حتی بسیاری از این افراد، در اینجا مشغول کسب درآمد هستند. اما از آنجایی که کشورمان با موانع و تحریم های مالی مواجه است

تحصیل در لبنان و پرداخت شهریه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر فردی هستید که هوس ماجراجویی، تجربه های بیشتر، لذت بردن از غذاهای جدید و هیجان انگیزرا کرده اید و از چالش ها نمی ترسید، تحصیل در خارج از کشور می تواند برای شما مناسب باشد.

تحصیل در ماکائو و پرداخت شهریه آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

علاوه بر این، ماکائو یکی از معدود مناطق آسیا است که شاخص توسعه انسانی بسیار بالایی دارد. کاوش در فرصت های آموزشی بین المللی می تواند زمان هیجان انگیزی در زندگی متقاضیان تحصیل در ماکائو باشد.