نتایج جستجو
3 برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

به همین دلیل است که اکنون بیش از هر زمان دیگری، انتخاب خدماتی با ساختار هزینه ای که متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا برترین ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین معرفی شده اند و مزایا و معایب آنها مطرح شده است.

هزینه های بین المللی پرداخت آنلاین پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

انتقال پول نظیر به همتا (P2P) مانند Venmo و Zelle را شکست می‌ دهد. وجوه فوراً به حساب PayPal گیرنده دریافت می شود و سپس می‌ توان آن را روز بعد به حساب بانکی منتقل کرد. اما لازم است که برای استفاده از این روش، هزینه های بین المللی پی پال را نیز در نظر داشت.

روش پرداخت آنلاین وب مانی
مقالات
توسط : تیم محتوا

مشتریان می توانند کیف پول WebMoney خود را از طریق کارت یا حساب بانکی یا پول نقد تامین کنند. وب مانی که در سال 1998 در روسیه تأسیس شد، به یکی از روش های پرداخت جایگزین پیشرو در بسیاری از کشورها تبدیل شده است.

بهترین روش های پرداخت آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

پردازش پرداخت ‌های کارت اعتباری و نقدی را به صورت آنلاین ساده و آسان می‌کنند. در واقع، Paypal، Stripe، Payline، Adyen و Authorize.net از بهترین روش های پرداخت آنلاین هستند که می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

جدیدترین روش های پرداخت آنلاین مدرن
مقالات
توسط : تیم محتوا

روش های پرداخت فعلی که از فناوری پیشرفته پشتیبانی می کنند، از دستاوردهای فناوری امروز برخوردار هستند که توانسته اند بر کیفیت زندگی انسان ها نقش مهمی را ایفا کنند. اکنون شاهد جدیدترین روش¬های پرداخت آنلاین هستیم که می تواند در تعامل و معاملات میان افراد تاثیرگذار باشد.

سیستم پرداخت آنلاین پی پال چقدر ایمن است
مقالات
توسط : تیم محتوا

امروزه تعداد کسانی که از پی پال برای خرید و فروش های آنلاین خود استفاده می نمایند بسیار زیاد است تنها با یکبار استفاده از این سیستم در خواهید یافت که این کار به آسانی انجام خواهد شد اما سوالی که این جا مطرح است این است که آیا پی پال نیز سرویس های حمایتی که کارت های اعتباری می دهند را دارد