نتایج جستجو
نحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

برخی از این مشکلات مربوط به درج نادرست جزئیات کارت اعتباری یا به دلیل مشکلاتی در حساب پی پال پرداخت کننده است، اما گاهی اوقات مشکل در حساب PayPal شما نیز می تواند منجر به عدم پرداخت شود که در این جا در خصوص رفع خطای پرداخت پی پال صحبت خواهیم کرد

شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا

کارت اعتباری و چک الکترونیکی پرداخت اقلام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. در حالی که این فرآیند معمولاً بدون دردسر کار می کند، اما ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که پی پال پرداختی را که دریافت کرده است، معوق کند. در چنین شرایطی با on hold کردن پرداخت پی پال مواجه خواهید شد.

پرداخت با پی پال و هرآنچه که باید بدانید
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پال

پرداخت با پی پال راهی امن برای انتقالات ارزی با هر میزان مبلغی می باشد. از این درگاه شما می توانید به عنوان یکی از امن ترین گذرگاه ها برای انتقال ارز استفاده نمایید. حتی می توانید به خرید اینترنتی پرداخته و یا در حساب خود پول ذخیره کنید. Paypal راهی امن برای تجارت های بزرگ و کوچک شما می باشد.

پی‌پال ضد هک می‌شود
خبر روز
توسط : تیم خبری

سیستم پرداخت آنلاین پی‌پال (PayPal) به‌تازگی قابلیت جدیدی را به پلتفرم خود افزوده‌است تا بتواند بدافزارهای احتمالی را در این سیستم به‌صورت کاملا خودکار، شناسایی کند.

پرداخت paypal چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پل

پرداخت PayPal به نوعی به عنوان محبوب ترین نوع پرداخت آنلاین شناخته شود. در صورتی که نیاز به ساخت حساب paypal دارید می توانید از خدمات پی پل سایت بیست پیمنت استفاده نمائید.

نحوه پرداخت با پی پال
مقالات
توسط : تیم محتوا پی پل

نحوه پرداخت با پی پال، پرداخت آنلاین ارزی با استفاده از اکانت پی پل و ارسال پول از طریق paypal جهت خرید کالا، لایسنس نرم افزار ، پرداخت هزینه کنفرانس ، هزینه های تمدید هاست ، سرور ، دامین ، خرید از ebay، با استفاده از افتتاح حساب پی پال یا خدمات پی پل سایت بیست پیمنت

همه چیز در مورد پی پال PayPal
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال PayPal یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تجارت الکترونیکی و سامانه انتقال وجه الکترونیکی فعالیت می‌کند.سامانه پی پال، پرداخت و انتقال وجه را از طریق اینترنت و به صورت آنی امکان پذیر می‌کند

نقد کردن درآمد ارزی در پی پال به چه صورت انجام می شود؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال یکی از امن‌ترین، سریع‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای نقد کردن درآمدهای ارزی در سراسر دنیاست. به همین دلیل، طی سال‌های اخیر به‌ عنوان یک دارایی ارزشمند برای صاحبان کسب‌ وکار محسوب می‌شود.

نحوه ی پرداخت با پی پال چگونه است؟
مقالات
توسط : تیم پی پل

پی پال یک شرکت آمریکایی است که به‌ وسیله‌ آن می‌توانید با انتقال وجه الکترونیکی به داد و ستد در سراسر جهان بپردازید. به‌ عبارت‌ دیگر شما صاحب یک کیف پول دیجیتالی هستید که اساساً استفاده از آن راحت تر از پرداخت نقدی یا استفاده از کارت‌ بانکی است.