نتایج جستجو
سیستم CRS چند امتیاز برای انتقال به کانادا تحت اکسپرس اینتری لازم است
مقالات
توسط : تیم محتوا

برای شرکت در آن باید کسب کنید و چه تعداد امتیاز برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به کانادا باید کسب کنید در این مقاله بیشتر بیاموزید. در اینجا در خصوص سیستم CRS در اکسپرس اینتری صحبت به میان خواهد آمد.

حداقل نمره آیلتس برای کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

شرکت در آزمون مهارت زبان انگلیسی برای پذیرش در دانشگاه های کانادا اجباری است. آیلتس توانایی های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن شما را در مقیاس 1 تا 9 ارزیابی می کند که 9 بالاترین امتیاز است. اما حداقل نمره آیلتس برای کانادا چیست؟

راهنمای تحصیل دکتری در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

اعتبار چنین افزایشی به دانشگاه های برتر، هزینه های مقرون به صرفه و کارشناسان برجسته ای تعلق می گیرد که از سیستم آموزشی کانادا برای این مطالعه حمایت می کنند. در اینجا راهنمای تحصیل دکتری در کانادا ارائه می شود.

نحوه دریافت ویزای تجاری در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

به همین دلیل، دولت مسیرهای مختلفی برای ویزای تجاری کانادا ایجاد کرده است که از طریق آن افراد خارجی می توانند اقامت دائم کانادا را کسب کنند. در این صفحه، تمام اطلاعات به روز در مورد برنامه های ویزای بیزینس کانادا، الزامات، هزینه ها، نحوه درخواست، زمان پردازش و موارد دیگر را خواهید آموخت.

مجوز LMIA برای کار در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

بسته به مجوز کاری که باید داشته باشید، اغلب متوجه می شوید که مجوز کار LMIA باید قبل از صدور مجوز تکمیل شود. این یکی از الزامات دولت کانادا است که اطمینان حاصل می کند که هیچ شهروند واجد شرایط یا مقیم دائم کانادا برای پر کردن موقعیت در دسترس نیست.

بهترین برنامه های کاریابی کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

طیف گسترده ای از گواهینامه ها وجود دارد که در کانادا، حقوق خوبی دارند. تنها با یک دوره آموزشی کوتاه، می توانید رزومه خود را بهبود ببخشید و شغلی عالی با درآمد خوب را در زمینه ای که مدنظر دارید، انتخاب نمایید.. می توانید با بهترین برنامه های کاریابی کانادا، موفقیت های شغلی خود را در کانادا رقم بزنید.

برترین سایت های کاریابی کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

کانال های رسانه های اجتماعی، گروه های شبکه و وب سایت های شرکتی برای انتخاب وجود دارد. در این سایت ها، لیست زیادی از موقعیت های شغلی را خواهید یافت تا از میان آن ها برترین سایت های کاریابی کانادا را بیابید. در این خصوص، کارشناسان 20پیمنت

بهترین دانشگاه های کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

اولین فکری که در ذهن شما ایجاد می شود این است که بهترین دانشگاه های کانادا کدامند؟ شما ممکن است لیستی را دریافت کنید که می توانید به آن تکیه کنید، اما آیا این لیست بیان می کند

تحصیل در کانادا
مقالات
توسط : تیم محتوا

دلایل بسیاری وجود دارد که کانادا را در میان برترین مقاصد تحصیل در خارج از کشور قرار دهد. دانشگاه های برجسته این کشور، طیف گسترده ای از گزینه های دوره از دیپلم تا کارشناسی ارشد را ارائه می دهد