نتایج جستجو
8 استراتژی کسب درآمد با ارز دیجیتال
مقالات
توسط : تیم محتوا

با رشد مداوم از سال 2011 در مشارکت توسعه دهندگان، هجوم رسانه های اجتماعی و استارت آپ های رمزنگاری، راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد. برای کشف نحوه کسب سود از ارزهای دیجیتال این مطلب از 20پیمنت را دنبال کنید.

4 سایت برای کسب درآمد دلاری آنلاین
مقالات
توسط : تیم محتوا

خوشبختانه، اینترنت انجام این کار را فوق العاده آسان می کند. هزاران سایت پولساز آنلاین وجود دارد فقط باید یکی را پیدا کنید که متناسب با استعدادها و محدودیت های زمانی شما باشد. در اینجا سایت های پولساز آنلاین را معرفی کرده ایم.

چگونه در eBesucher درآمد کسب می کنید؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

این وب سایت دارای طراحی قدیمی است که در صورت عدم آشنایی با پلتفرم، ناوبری را دشوار می کند. پتانسیل درآمد نیز بسته به اینکه در کجای دنیا قرار دارید بسیار متفاوت است. می توانید برای کسب درآمد از eBesucher اقدام کنید.

چگونه با هوش مصنوعی کسب درآمد کنیم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

این به کارآفرینان در انجام وظایف مختلف، از تجزیه و تحلیل داده ها تا ایجاد محتوا و توسعه استراتژی های بازاریابی کمک می کند. بنابراین، یک راه عالی برای درآمدزایی ارزی با هوش مصنوعی ظاهر شده است.

کسب درآمد از سایت Aquent
مقالات
توسط : تیم محتوا

پیش از هر اقدامی، مهم است که بدانید Aquent چه چیزی را ارائه می دهد و خدمات آن چگونه ممکن است برای شما مفید باشد. اما باید این را در نظر بگیرید که می توانید برای کسب درآمد از سایت Aquent اقدام کنید.

شبکه اجتماعیTumblr  و کسب درآمد از آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

شبکه اجتماعیTumblr به شما امکان می دهد بدون زحمت هر چیزی را به اشتراک بگذارید. می توانید متن، عکس، نقل قول، پیوند، موسیقی و ویدیو را از مرورگر، تلفن، دسکتاپ، ایمیل یا هر کجا که هستید، پست کنید.

کسب درآمد ارزی از Tumblr
مقالات
توسط : تیم محتوا

یکی از این شبکه ها Tumblr است که به افراد اجازه می دهد پست های کوتاه، تصاویر و انواع دیگر محتوا را به اشتراک بگذارند و وب سایت ها و وبلاگ های شخصی خود را تبلیغ کنند. بنابراین، سوال این است که برای کسب درآمد از Tumblr چگونه باید عمل کرد؟

کسب درآمد ارزی از سایت Guru
مقالات
توسط : تیم محتوا

ممکن است در نظر داشته باشید که از وب سایت Guru.com برای یافتن منابع درآمد قابل اعتماد استفاده کنید. برای کسب درآمد ارزی از سایت Guru، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید و از طریق آنها درآمد ارزی خود را به ریال ایران تبدیل نمایید.

بررسی NeoBux  و کسب درآمد از آن
مقالات
توسط : تیم محتوا

همچنین برای ارجاعات و انجام سایر کارهای ساده آنلاین به شما پول پرداخت می شود. این سایت برای اولین بار در سال 2008 تاسیس شد و از آن زمان تا کنون قوی عمل کرده است.

کسب درآمد ارزی از Patreon
مقالات
توسط : تیم محتوا

توسعه کسب‌و کارتان برایتان مناسب بود، عضویت پولی و ابزارهای تجاری را اضافه کنید. با مراجعه به patreon.com می‌توانید درباره تبدیل شدن به یک سازنده در پاترئون اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای کسب درآمد ارزی از patreon اقدام نمایید.