نتایج جستجو
 Upwork در مقابل Fiverr
مقالات
توسط : تیم محتوا

مجموعه بزرگی از فریلنسرها، کار با کیفیت بالا و یا یک تجربه کاری آسان و قابل اعتماد هستید، پس پلتفرم های فریلنسینگ مناسب را در نظر بگیرید. در اینجا به بررسی Upwork در مقابل Fiverr خواهیم پرداخت.

کسب درآمد از fiverr
مقالات
توسط : تیم محتوا

با این روش، می‌توانید در حالی که مهارت‌های خود را به کار می‌گیرید، به هر کجای دنیا که می‌خواهید سفر کنید و البته پول هم دریافت کنید. اکنون راه کسب درآمد از Fiverr را خواهیم گفت.

فروش بالا در سایت Fiverr
مقالات
توسط : تیم محتوا

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای کسب درآمد آنلاین به کار ببرید. بیشتر آنها منابع قابل اعتمادی هستند که به شما کمک می کنند هر ماه درآمد مناسبی داشته باشید. فروش بالا در سایت Fiverr نیز از آن دسته است.

کسب درآمد ارزی از Fiverr فایور
مقالات
توسط : تیم محتوا

مشاغل کوچکتر می توانند کارها را به صورت موردی انجام دهند و فریلنسرها می توانند خدمات خود را در هر زمان به هر شرکتی بفروشند. بدین ترتیب می توانید به عنوان یک فریلنسر برای کسب درآمد ارزی از Fiverr اقدام کنید.

معرفی سایت Fiverr فایور
مقالات
توسط : تیم محتوا

سایتFiverr  برای تیم های شرکتی و ادارات طراحی شده است تا ضمن مدیریت پروژه هایی با استعدادهای مستقل، با یکدیگر همکاری کنند. این سایت در نسخه بتا، تجربه سرپرستی شرکت های بزرگتر را با همکاری و ابزارهای اداری و روشی آسان برای ادغام مستقلین در روند کار آنها فراهم می کند.