نتایج جستجو
چگونگی انتقال ارز به ایران
مقالات
توسط : تیم خبری

انتقال ارز از کشوری به کشور دیگر در حالت استاندارد و به دور از هر گونه مشکل سخت نیست و فورا قابل پیگیری می باشد اما زمانی که محدودیت های اقتصادی مانند تحریم به وجود می آیند، کمی انتقال ارز به ایران یا هر کشور تحریم شده دیگری دشوار می شود.

وسترن یونیون در ایران چگونه است؟
مقالات
توسط : تیم خبری

شرکت وسترن یونیون Western Union دارای پانصد هزار شعبه در تمامی دنیا می باشد . البته به عنوان انتقال دهنده ارز یکی از برترین راه های انتقال پول می باشد. این سیستم دارای قابلیت های بسیاری است که توانسته است آن را نسبت به سایر سرویس ها محبوب گرداند.

چگونگی انتقال ارز به ایران
آموزش
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز به ایران در کشور های مختلف یکی از چالش های بزرگ برای مسافران، دانشجویان و حتی کاربران اینترنت می باشد. در این مطلب به ارائه راه کار های مناسب برای انتقال ارز به ایران اشاره کرده ایم.

سیستم انتقال وب مانی چه خدماتی را ارائه می دهد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا ارزی

سیستم انتقال وب مانی، یک سیستم نقل و انتقال بین المللی پول است که توانسته بستری را به وجود آورد که اعضا آن می توانند فعالیت های تجاری آنلاین داشته باشند و از طریق آن قادر خواهند بود وضعیت بودجه خود را پیگیری کرده، سرمایه جذب کنند و معاملات امن را به انجام برسانند.

بهترین راه برای انتقال بین المللی پول چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

برای انتقال بین المللی پول، از طریق شرکت های مجاز برای انتقال ارز، شما می توانید پول خود را سریع تر انتقال دهید و به احتمال زیاد هزینه های کمتری را پرداخت خواهید کرد. در انتخاب این شرکت ها، هزینه شارژ، سرعت تحویل، محدودیت های انتقال ارز و پشتیبانی مشتری را با هم مقایسه نمایید.

چگونه می توانم در خارج از کشور انتقال ارز از حساب بانکی خود را انجام دهم؟
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

انتقال ارز از حساب بانکی بین کشورها،لازم است از نرخ رقابتی ارز و هزینه های تبادل ارز آگاهی داشته باشید. انتقال ارز از طریق پورتال بانک، شرکت های آنلاین انتقال پول مانند وسترن یونیون و پی پال امکان پذیر است.

انواع حواله ارزی و تفاوت آن ها
مقالات
توسط : تیم محتوا حواله ارزی

حواله ارزی امروزه به روش های مختلفی صورت می گیرد و مشکلاتی مانند تأخیر در پرداخت از طریق سوئیفت را ندارند. روش هایی مانند پی پال، ارزهای دیجیتال و بیت کوین، وسترن یونیون و... به راحتی در کمترین زمان انجام می گیرند. قیمت حواله ارزی نیز در هر کدام متفاوت است.

سوئیفت چیست و چه کاربردی دارد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر پیگیر اخبار اقتصادی و بانکی کشور باشید حتما اسم سوئیفت و تاثیر تحریم‌های آن بر ایران و روند مبادلات خارجی کشور را بارها شنیده اید.سوئیفت که با کلمات اختصاری SWIFT شناخته میشود. که با جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی برقرار می شود.

وسترن یونیون چیست و چه کاربردی دارد؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

اگر با سیستم های پرداخت ارزی کار کرده و نیاز به انتقال پول آنی داشته باشید حتما با وسترن یونیون آشنایی دارید. این سیستم طی سال های گذشته با توجه به عملکرد خوبش توانسته عنوان بهترین سرویس‌ انتقال پول به خارج از کشور را کسب کند.

روش های انتقال پول در جهان
مقالات
توسط : تیم محتوا

انتقال پول به روش الکترونیکی ، یکی از مزیت های زندگی دیجیتال به حساب می آید. همانطور که پول را به صورت فیزیکی و سنتی هم می توان انتقال داد، اما انتقال پول آن به صورت الکترونیکی یکی از بهترین و امن ترین راه ها است.