نتایج جستجو
نحوه ثبت نام در ارزیابیWES
مقالات
توسط : تیم محتوا

WES راهی برای تبدیل نمرات شما از کشور خود به نمرات قابل قبول در ایالات متحده و کانادا است. در اینجا در خصوص نحوه ثبت نام در ارزیابی WES ، هزینه‌های WES، فرآیند، اعتبار و موارد دیگر خواهیم گفت.

پرداخت های بین المللی با Western Union
مقالات
توسط : تیم محتوا

می توان بدون ایجاد حساب بانکی و تنها با داشتن پاسپورت، هر میزان ارز که نیاز داشته باشید، ارسال کنید. با پرداخت های بین المللی با Western Union می توان به دویست کشور در سراسر جهان به شکل آنلاین، ارز ارسال نمود.

ارزیابی اعتبار WES چیست؟
مقالات
توسط : تیم محتوا

بنابراین، نمرات ارائه شده شما باید تبدیل شوند. این نقطه ای در سفر شماست که باید از ارزیابی اعتبار خدمات آموزش جهانی WES کمک بگیرید. ارزیابی WES یکی از بزرگترین خدمات ارزیابی اعتبار است

پرداخت هزینه WES گزارش ارزیابی اعتبارنامه
مقالات
توسط : تیم محتوا

هدف سایت WES این است که به شما کمک کند روند ارزیابی اعتبارنامه را با سهولت انجام دهید. درخواست برای ارزیابی اعتبار از خدمات جهانی آموزش WES یک فرآیند ساده است. برای پرداخت هزینه WES می توانید از خدمات 20پیمنت یاری بگیرید.

کسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb
مقالات
توسط : تیم محتوا

در سایت Awesomeweb با یک بازار آزاد حرفه ای مواجه می شوید که در آن افرادی با خلاقیت و پشتکار زیاد حضور دارند تا بتوانند به صورت فریلنسری کارهای خارق العاده ای را صورت دهند. این سایت برای کسانی است که به دنبال کسب درآمد ارزی از سایت Awesomeweb هستند.