مسافرت خارجی، هتل خارجی، ارزانتر با 20 پیمنت

hotel reservation

مسافرت یکی از مواردی است که برای بهبود روحیه و تازه کردن قوای بدنی بسیار مفید است. مسافرت خارجی هم یکی از مواردی است که بسیار در این زمینه مفید است. مسافرت خارجی هزینه هایی دارد که یکی از آنها هزینه هتل و محل اسکان است. برای رزرو هتل خارج از کشور چندین راه وجود دارد که در ادامه به خدماتی که توسط 20پیمنت قابل انجام است و میتواند هزینه سفر شما را کاهش دهد می پردازیم.

رزرو هتل در خارج از کشور

رزرو هتل خارجی

اگر شما قصد سفر به یک کشور اروپایی را داشته باشید یکی از مهمترین اقدامات برای سفر اخذ ویزای کشور مقصد است. برای مثال اخذ ویزای ایتالیا ، ویزای اسپانیا ، ویزای فرانسه و سایر کشورهای برای سفر به اروپا نیاز هستند. برای دریافت ویزای اروپایی مواردی همچون تاییدیه تمکن مالی، سند ملکی و غیره مورد نیاز است و یکی از آنها داشتن تاییدیه رزرو هتل است.

در این مورد شما میتوانید با پیدا کردن هتل مد نظر خود این کار را به سایت 20پیمنت بسپارید تا رزرو هتل شما را با کمترین هزینه انجام دهد. اما توجه به این نکته الزامی است که در این مورد سایت 20پیمنت از کارتهای اعتباری بدون موجودی استفاده میکند و امکان دارد رزرو شما توسط هتل کنسل شود و در اینصورت ممکن است دریافت ویزای شما با مشکل مواجه خواهد شد.

بهتر است در این موارد یک مستر کارت هدیه تهیه کنید و برای رزرو هتل و سایر پرداخت های خود از آن استفاده کنید. برای تهیه مسترکارت هدیه میتوانید از این صفحه استفاده کنید. برای این موارد شما میتوانید هتل خود را در سایت booking انتخاب کنید. توجه به این نکته که هتل شما Free Cancelation باشد در این موارد بسیار مهم است. تاریخی که رزرو قابل کنسل کردن هست نیز مهم است.

پرداخت هزینه هتل

پرداخت هزینه هتل خارجی

در صورتی که برنامه مسافرت شما قطعی شده است شما میتوانید هتل خود را از سایت hotels انتخاب کرده و پرداخت آن را به سایت 20پیمنت بسپارید. توجه داشته باشید که شما از سایر سایتها نیز میتوانید هتل مد نظر خود را انتخاب کنید اما با توجه به سابقه سایت 20پیمنت در سایت hotels امکان پیگیری و مذاکره در موارد ضروری در این سایت برای 20پیمنت بیشتر فراهم است.

سایت expedia سایت دیگری است که برای رزرو قطعی هتل مناسب است.

توجه کنید که سایتهای معرفی شده توسط سایت 20پیمنت با توجه سابقه کاری مورد تایید هستند. اما در صورتی که شما سایت دیگری را مد نظر داشته باشید سایت 20پیمنت تضمینی در مورد کیفیت ارائه خدمات ندارد و در صورت بروز مشکل تا حد امکان مشکل را پیگیری خواهد کرد اما این کار خدمات اضافه بر تعرفه خدمات عادی است.

خرید بلیط اماکن تفریحی

بلیط مکانهای تفریحی اروپا

موزه لوور و پارک دیزنی لند از جمله مکان های تفریحی هستند که نام آنها توسط بسیاری شنیده شده است. علاوه بر اینها اماکن تفریحی بسیاری وجود دارند که در مسافرتهای خارجی میتوان از آنها بازدید کرد. پارک ها، موزه ها، اماکن تاریخی و کنسرت ها از جمله این موارد هستند. بسیاری از این اماکن امکان این را دارند که شما بلیط آنها را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنید.

در صورتی که برای سفر خود برنامه ای مشخص دارید میتوانید بلیط این موارد را از طریق فرم آن که در سایت طراحی شده است خریداری کنید. موزه لوور ، پارک دیزنی لند ، سالن های اپرای اتریش ، برج پیزا ، بلیط مسابقه فینال جام باشگاه های اروپا و بلیط سایر مسابقات اروپایی و هزاران مکان تفریحی دیگر از جمله مواردی هستند که شما میتوانید بلیط آنها را پیش از سفر خود تهیه کنید.

علاوه بر تمامی موارد بالا شما میتوانید سایر خدمات مسافرتی از جمله بلیط هواپیما خارجی ، بلیط قطار خارجی و بلیط اتوبوس و کشتی های خارجی و پرداخت هزینه وقت سفارت کشورهای خارجی را از طریق خدمات سایت 20پیمنت تهیه کنید. همچنین شما میتوانید خدمات دانشجویی نظیر ثبت نام آزمون تافل ، ثبت نام آزمون جی آر ای و هزینه ثبت مقاله را به کمک سایت 20پیمنت انجام دهید.

در پایان اگر در هر یک از موارد فوق و یا سایر مواردی که در ذهن دارید سوالی داشتید میتوانید از کارشناسان ما سوال خود را بپرسید.

صدور و شارژ مستر کارت MasterCard
امتیاز 4.4 از 21 رای