آیا بیت کوین می تواند مقابل ویزا، مسترکارت و پی پال قرار گیرد؟

آیا بیت کوین می تواند مقابل ویزا، مسترکارت و پی پال قرار گیرد؟

توسط : تیم خبری
4,588

در سال های 2017 و 2018 بیت کوین رشد شگفت انگیزی را تجربه کرد و به یک ارز رمز نگاری شده مشهور در دنیا تبدیل شد. با اینحال، افرادی که در زمینه ارز های رمز نگاری شده مطالعاتی داشتند، از نحوه استفاده از شبکه بیت کوین غافل شدند و تحقیقات اندکی دراینباره صورت گرفت.

به تازگی اطلاعاتی درباره مقایسه بیت کوین با دیگر شبکه های پرداخت برجسته مانند ویزا، مسترکارت و پی پال، منتشر شده است.

معاملات شبکه ای در هر ثانیه

از لحاظ معاملات در هر ثانیه، واضح است که بیت کوین به دلیل کمبود ظرفیت پهنای باند در مقایسه با مسترکارت و ویزا در جایگاه خوبی قرار ندارد. در هر ثانیه حدود 7 معامله با بیت کوین صورت می گیرد که در مقایسه با شرکت های پرداختی بزرگی مانند پی پال، مسترکارت و ویزا قابل قیاس نیست.

آیا بیت کوین می تواند مقابل ویزا، مسترکارت و پی پال قرار می گیرد؟

معاملات سالانه

بین سال های 2017 و 2018، سیستم های پرداختی مانند مسترکارت و ویزا، پیشرفت قابل ملاحظه ای در معاملات سالانه داشتند. با اینحال به دلیل فراز و نشیب هایی که در اواخر 2017 ارز های مجازی در زمینه خرید و فروش پیدا کردند، بیت کوین در این زمینه نیز نتوانست به موفقیتی دست پیدا کند و از سیستم های پرداختی دیگر پیشی بگیرد.

رقابت بیت کوین با مستر، ویزا کارت و پی پال

مشخصا این ارز دیجیتالی هنوز راه زیادی برای رقابت با پی پال، مسترکارت و ویزا دارد، با اینحال این آمار مربوط به گذشته است و شاید در آینده این ارز دیجیتالی بتواند رقبای خود را در زمینه پرداختی کنار بزند.

منبع : سایت cryptoglobe.com با عنوان ?How Does Bitcoin Stack Up Against VISA, MasterCard and Paypal

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد