همکاری جنجالی مستر کارت و سامسونگ بر روی هویت دیجیتالی

همکاری جنجالی مستر کارت و سامسونگ بر روی هویت دیجیتالی

توسط : تیم خبری
3,298

شرکت مالک مستر کارت Mastercard (NYSE: MA)، امروز طی یک خبر رسمی اعلام نمود که به زودی یک برنامه‌ی امنیتی را با شرکت سامسونگ آغاز خواهد کرد تا طی آن راهی جدید برای احراز هویت دیجیتالی بر بستر دستگاه‌های هوشمند که هر روزه مورد استفاده قرار می‌گیرد ارائه دهد.

راه حل ارائه شده صرفاً بر بستر احراز هویت دیجیتالی بوده و طبق توافقات انجام شده نتیجه کار باید بهتر از تمامی راه‌های احراز هویت دیجیتالی موجود در سطح تکنولوژی‌های دنیا باشد.

 مستر کارت یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه خدمات نوین بانکی بین المللی است که تمامی راه حل‌های موجود برای خدمات مالی الکترونیکی را برای کاربران خود فراهم نموده است، این شرکت به نوعی معادل شرکت شاپرک در ایران است که تمامی بستر خدمات مالی الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از خدمات سایت 20 پیمنت شما قادر خواهید بود تا با خرید مستر کارت بتوانید خریدهای الکترونیکی بین المللی خود را انجام دهید و توسط آن برای پرداخت‌های الکترونیکی و پرداخت با مستر کارت استفاده نمایید.

پرداخت با مستر کارت تنها یکی از ویژگی‌ها و مزایای این کارت محسوب خواهد شد، پس اگر قصد خرید مستر کارت را دارید هم اکنون سفارش خود را در 20 پیمنت ثبت نمایید.

حفظ اطلاعات هویتی و شخصی هدف همکاری مستر کارت و سامسونگ

امروزه در سراسر دنیا مردم در حال حفظ کردن کلمات عبور و تولید مجدد آن‌ها هستند زیرا این رمزها از اطلاعات و اسناد آن‌ها محافظت خواهد کرد. آن‌ها باید این رمزها را بارها و بارها برای اشتراک گذاری اسناد خود استفاده کنند که همین موضوع باعث نقض امنیت و حریم شخصی خواهد شد.

طبق مطالعات انجام شده تیم تحقیقاتی مستر کارت، کاربران هیچ کنترلی بر روی اطلاعات هویتی و شناسایی خود ندارند زیرا در تمام مواقع با صداقت و شفافیت اطلاعات خود را عرضه خواهند کرد.

همکاری مستر کارت با سامسونگ

Ajay Bhalla، مدیر بخش اینترنتی و هوش مصنوعی مستر کارت در ادامه صحبت‌های خود افزود که زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما امروزه با هم ادغام شده است و در نتیجه یک نیاز برای احراز هویت دیجیتال احساس خواهد شد تا به دیگران واقعیت امر نشان داده شود.

بدون کنترل بر نحوه استفاده از داده‌ها امنیت به خطر خواهد افتاد. همکاری مستر کارت با سامسونگ این نوید را می‌دهد تا راه حلی برای احراز هویت دیجیتالی هر فردی توسط تلفن‌های همراه هوشمند معتبر قابل ارائه است.

مستر کارت با همکاری و کمک سامسونگ به زودی قادر خواهد بود تا توسط تلفن‌های همراه هوشمند تعامل و پیوندی بین هویت اشخاص در دو جهان دیجیتالی و فیزیکی برقرار سازد. پس از این کار کاربران توسط تلفن‌های همراه هوشمند خود قابلیت احراز هویت دیجیتالی را دارا بوده و توسط شرکت خدمات الکترونیکی بانکی قادر به انجام تمامی خدمات بانکی الکترونیکی می‌باشند و پرداخت با مستر کارت به راحتی میسر خواهد شد.

همکاری با مستر کارت از دید سامسونگ نیز یک اتفاق رؤیایی است زیرا اولین تلفن‌های همراه هوشمند دارای سیستم جامع احراز هویت دیجیتالی از مدل‌های جدید برند سامسونگ خواهد بود.

همکاری با سامسونگ طبق گفته مدیران بر تعهد شرکت مستر کارت خواهد افزود تا بتواند مدیریت بهتری بر اسناد و هویت‌های دیجیتالی داشته باشد و دو جهان را به هم متصل کند. این سیستم جامع کنترل باید مالکیت، رضایت مندی، شفافیت، محرمانگی، حریم شخصی و اطلاعات هویتی را محفوظ و قابل مدیریت نگه دارد.

منبع : سایت finextra با عنوان : Mastercard to work with Samsung Electronics on digital ID

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد