نزدیک شدن انوتو به درآمد یک میلیارد دلاری

نزدیک شدن انوتو به درآمد یک میلیارد دلاری

توسط : تیم خبری
2,575

شاید شما هم نام سایت تم فارست را شنیده باشید. در واقع تم فارست فقط ظاهر ماجراست و زیر مجموعه‌ای از بازارهای وسیع انوتو محسوب می‌شود. این گروه شامل چندین بازار الکترونیکی است که امکان فروش طرح‌ها و قالب‌های آماده، تصویر، صدا در آن وجود دارد.
 
معروف‌ترین بخش این گروه تجاری الکترونیکی سایت فروش قالب‌های وب سایت ها است که با نام تم فارست شناخته می‌شود. جهت خرید از تم فارست می توانید از خدمات ارزی ما استفاده نمائید.

اکنون در این خبر به این موضوع خواهیم پرداخت که گروه انوتو توانسته از شبکه‌های ارتباطی خود حدود یک میلیارد دلار درآمد کسب کند!

درآمد باور نکردی انوتو توسط بازارهای مختلف خود

این شرکت این هفته اعلام نمود که گروه انوتو و مجموعه کلی توانسته از ارتباطات و بازارهای تجاری خود بیش از 750 میلیون دلار درآمد کسب نماید که با سرعت عجیبی این میزان رو به افزایش است.

این نقطه عطفی برای گروه تجاری تم فارست محسوب می‌شود که با روند فعلی در سال 2021 میلادی به هدف یک میلیاردی خود دست خواهند یافت.

کاربران جدیدی که به جمع مجموعه انوتو اضافه می‌شوند بسیار حائز اهمیت هستند به طوری که این شرکت اعلام کرده است از فروشندگان و نویسندگان خود درآمد ناخالص بسیار زیادی را کسب نموده‌اند به طور مثال تنها 140 نویسنده برتر این شرکت توانسته‌اند یک میلیون دلار درآمد کسب کنند و حدود 2200 نویسنده نیز با کمترین درآمدها توانسته‌اند در مجموع حدود 100 هزار دلار درآمد زایی داشته باشند و کل این مجموعه از حضور این کاربران گرامی سود خواهند برد.

زمانی شرکت انوتو که سایت‌هایی مثل تم فارست را زیر مجموعه خود دارد این هدف 1 میلیارد دلاری را برای خود در نظر گرفت ولی در آن زمان این هدف بسیار بلند پروازانه بود به طوری که مدیر عامل ارشد این گروه تجاری، بن چان می‌گوید: " روحیه‌ای که پشت این تصمیم و هدف قرار دارد یکی از اصلی‌ترین هدایت کننده‌های کسب و کار ما در تم فارست و انوتو خواهد بود یعنی ما می‌خواهیم به جامعه کمک کنیم تا با تلاش‌های خلاقانه خود هرکاری که دوست دارند را انجام دهند و در کنار یک دیگر به سودی بالا دست یابیم"

بزرگ‌ترین مرکز دارایی دیجیتال دنیا در دستان انوتو

همان طور که در نخستین گزارش تأثیر گذاری عمومی این شرکت اعلام شد، به نسبت تمامی رقیبان و سایت‌های مشابه با توجه به رویکردی که پشت اهداف تم فارست و انوتو قرار داشت درآمد این سایت به نسبت سایرین بیشتر بوده و حتی با بزرگترین رقیب‌های این زمینه نیز اختلاف بسیاری دارد.

برای گروه انوتو این اتفاق یکی از برجسته‌ترین و درخشان‌ترین نقاط عطف شرکت خواهد بود که با استفاده از خدمات Envato در حال حاضر یکی از بزرگترین و برجسته‌ترین دارایی‌های دیجیتال در جهان با بیش از 150 هزار مشترک در کنار هم به وجود آمده است.

کاربران ایرانی نیز می‌توانند از خدمات انوتو استفاده کرده و نسبت به خرید از تم فارست یا خرید از Envato اقدام نمایند برای این کار کافی است همین الان با کارشناسان سایت 20 پیمنت تماس حاصل فرمایید تا با صبر و حوصله شما را راهنمایی نمایند.

می‌توانید اورجینال ترین قالب‌های دنیا را در اختیار خود داشته باشید زیرا مجموعه 20 پیمنت افتخار دارد تا تمامی امکانات مرتبط با خدمات ارزی دیجیتال را برای کاربران فراهم نماید.

درآمد یک میلیارد دلاری انوتو

منبع : سایت press.envato.com با عنوان : Envato closes in on $1 billion USD in community earnings

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد