تمرکز دائمی مستر کارت برای حمایت از زنان

تمرکز دائمی مستر کارت برای حمایت از زنان

توسط : تیم خبری
2,985

مستر کارت یکی از شرکت‌های بزرگ بر پایه فناوری است که در زمینه تراکنش‌های مالی و صنعت مالی فعالیت می‌کند. خدمات مالی ارائه شده در بسترهای این شرکت امکانات بسیار زیادی را برای صاحبان کسب و کار و همچنین مشتریان معمولی فراهم کرده است!

اگر می‌خواهید از خدمات مستر کارت در ایران بهره‌مند شوید کافی است وارد حساب کاربری خود در سایت 20 پیمنت شده و خدمات موردنظر خود را انتخاب نمایید. 20 پیمنت سال‌هاست که در زمینه توسعه مالی و ارزی فعالیت کرده و تنها یکی از ده‌ها امکانات موجود در 20 پیمنت مرتبط با مستر کارت است.

حمایت همیشگی مستر کارت از بانوان

مستر کارت همواره یکی از حامیان همیشگی رویدادهای ورزشی در جهان محسوب می‌شود که در کنار تمامی حمایت‌های خود همواره متعهد به حمایت زنان بوده است. این حرکت مستر کارت باعث شده تا یک نماد برای برابری جنسیتی در ورزش محسوب گردد.

در 25 سال گذشته در کنار تمامی خدمات مالی شرکت مستر کارت، این شرکت در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی نیز فعالیتی مؤثر داشته است به‌طوری‌که همواره سعی در نشان دادن برابری جنسیتی در جامعه داشته است و درواقع معتقد است که حمایت مالی این شرکت از ورزش‌های بانوان یکی از بهترین‌های نمایش برابری جنسیتی خواهد بود.

فوتبال زنان در حال حاضر یکی از درحال‌توسعه‌ترین عرصه‌های ورزش برای بانوان محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود که این روند رو به رشد باعث خواهد شد تا دیگر شرکت‌ها نیز این راه را در پیش‌گرفته و نویددهنده ظهور استعدادهایی در سطح جهانی باشند.

حمایت مستر کارت از بانوان

حمایت‌های مستر کارت در فوتبال بانوان و تأثیرات آن

آخرین حمایت صورت گرفته از سمت این شرکت در مورد فوتبال بانوان مرتبط به باشگاه فوتبال آرسنال و المپیک لیون است که در کنار تمامی حمایت‌های مالی برخی اشخاص به‌عنوان سفیران تجاری مستر کارت نیز معرفی شدند تا به‌نوعی فرهنگ‌سازی حمایت از بانوان نیز در جامعه ترویج شود.

تیم فوتبال زنان المپیک لیون درواقع تیمی است که این شرکت به‌صورت رسمی از آن حمایت می‌کند توانسته قهرمان مسابقات فوتبال بانوان اروپا شده و دو بار نیز در لیگ داخلی فرانسه عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

تیم فوتبال زنان آرسنال نیز قهرمان سوپر لیگ این کشور شده و از 17 لیگ برگزارشده توانسته در 12 دوره آن قهرمانی را کسب نماید. در رابطه با حمایت‌های صورت گرفته از سمت مستر کارت در حوزه فوتبال زنان الکس اسکات، کاپیتان اسبق تیم ملی انگلیس و آرسنال در مصاحبه‌ای اذعان داشته است که به دلیل انتخاب توسط این شرکت بزرگ صنعت مالی به‌عنوان سفیر تجاری این شرکت در فوتبال زنان بسیار مفتخر بوده و وی نیز در رابطه با حمایت از تمامی ورزشکاران زن برای گسترش و توسعه ورزش و برابری جنسیتی تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

اسکات همچنین افزود که بسیار هیجان‌زده است تا در کنار این شرکت بتواند راهی برای پیشرفت بیشتر این عرصه به همگان عرضه دارد.

رجیمنار مدیر بخش بازاریابی و روابط عمومی شرکت مستر کارت در این زمینه می‌گوید که با سرمایه‌گذاری‌های قابل‌توجه این شرکت در فوتبال بانوان توانسته‌اند تا به‌صورت کاملاً مستقیم بر فوتبال و زندگی افراد تأثیرگذار باشند. مستر کارت درواقع در بسیاری از رویدادهای ورزشی به‌عنوان حامی حضورداشته و در کنار مردم خواهد بود.

اینکه یک شرکت به علایق مشتریان خود اهمیت دهد و در کنار آن‌ها باشد می‌تواند موفقیت‌های بسیاری نیز برای خود شرکت به ارمغان آورد.

منبع : سایت newsroom.mastercard.com با عنوان

Mastercard continues focus to champion women with new additions to global sponsorship portfolio

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد