استفاده قماربازان از Paypal

استفاده قماربازان از Paypal

توسط : تیم خبری
2,243

قماربازان مسئله ساز، از Paypal استفاده می کنند تا بتوانند روزانه 150 هزار پوند خرج کنند!

Paypal متهم به اجازه به قماربازان مسئله ساز شده است تا بتوانند در روز 150 هزار پوند پول خرج کنند. این موضوع باعث ایجاد نگرانی های زیادی شده چرا که سیستم های پرداخت آنلاین که در این زمینه طراحی شده اند در واقع از هر نوع محدودیت بانکی جلوگیری می کنند.

به سران دولتی و همچنین قماربازان حرفه ای اینگونه توصیه می شود که برای جلوگیری از ورشکستگی باید مسئولیت پذیرتر باشند و بتوانند بدهی های بزرگ خود را پرداخت کنند.

وزارت دیجیتال، فرهنگ و رسانه ها و همچنین ورزش اینطور می گوید که کمیسیون قمار هم اکنون قادر به پذیرش بازپرداخت ها توسط کارت های اعتباری نیست. در این بین هنریتا بوودن جونز، روانپزشکی که کلینیک تخصصی قمار را تاسیس کرد اینطور می گوید که تنها زمانی که من درباره استفاده یک قمارباز از Paypal  شنیدم، دو هفته پیش در کلینیک بود که یک مرد جوان به همراه پدر و مادر خود برای ویزیت مراجعه کرده بود. او 20 ساله بود و هیچگونه پس اندازی هم نداشت.

دکتر بوودن جونز در ادامه اینطور می گوید که او به صورت آنلاین تمامی پول خود را قمار کرده بود و در نهایت هم با استفاده از کارت والدینش، زمانی که آن ها در اتاق بغلی خواب بودند، 150 هزار پوند از سرمایه آن ها را نیز قمار کرده بود! زمانی که شنیدم استفاده از Paypal  در این زمینه قانونی است به شدت وحشت کردم، شاید او یک قمارباز حرفه ای باشد.

نظر Paypal در مورد سواستفاده قمارباز ها

Paypal اما در این زمینه اینطور می گوید که سواستفاده از این سرویس به عنوان قمار آنلاین در واقع بسیار نگران کننده است. بدین جهت هم قوانین مربوط به پرداخت بررسی و مجددا تدوین خواهد شد.
تام واتسون، معاون کارگزار می گوید که شرکت هایی که به دنبال Paypal  هستند باید مسئولیت بیشتری داشته باشند که همچنین رفتارهای مشکوک را در این زمینه شناسایی کنند تا بتوانند سواستفاده قماربازان را در این زمینه متوقف کنند.

لیز کارتر هم که یک درمانگر قمار است در مورد افرادی که در زمینه قمار آنلاین به کلینیک مراجعه می کنند اینطور می گوید که آن ها احساس نمی کنند که پولی خرج می کنند، بلکه تصور می کنند که کارت های اعتباری را قمار می کنند!

استفانی برملی هم یک محقق در کالج کینگ لندن است، در مورد مواردی که دیده است اینطور می گوید که دانشجویان اساس در تلاش هستند تا بتوانند رفتار قمارانه خود را از کارمندان پنهان کنند تا در نهایت وام دانشجویی خود را به Paypal  انتقال دهند. آن ها هم در واقع استفاده از Paypal  را راهی برای قمار می دانند.

استفاده قماربازان از paypal

Paypal چه امکاناتی به مردم میدهد؟

Paypal اما به مردم این اجازه را می دهد تا بتوانند پول را به حساب هر شخصی با هر آدرس ایمیلی ارسال کنند چرا که این حساب در واقع به حساب بانکی یا کارت اعتباری وابسته است. مردم همچنین می توانند کارت نقدی Paypal  را برای برداشت پول نقدی از دستگاه استفاده کنند. اگر یک حساب کاربری مرتبط هم وجود نداشته باشد، به جای آن میتوانند مبلغ مربوطه را با شارژ کردن کارت اعتباری دریافت کنند.

مت زارب، سخنگوی اصلاحات مربوط به قمار و یکی از موسسین گامبن گفت که اگر شما خریدی را از paypal انجام دهید تا 48 ساعت سامانه از بانک شما خارج نخواهد شد. در واقع می توان گفت که یک جای کار می لنگد و این همان چیزی است که هنریتا در مورد بیمار 20 ساله گفته بود، او پولی را خرج کرده است که هیچوقت آن را نداشته!

قماربازی میلیونی با استفاده از سایت ها

مارک 44 ساله اما می گوید که او یک قمارباز مسحورکننده است اما درباره کسانی که با استفاده از Paypal پول خرج می کنند هم بسیار شنیده است. او میگوید که استفاده از paypal  برای قمار یک کابوس وحشتناک است چرا که هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و بنابراین نمی توان راه آن را تشخیص داد!

در ماه دسامبر، بارکلیز اولین بانکی بود که به مشتریان خود اجازه داد تا بتوانند خرده پرداخت های خود را بلوکه کنند، در واقع این کار برای کسانی که به قمار معتاد هستند کمک بسیاری می کند که بتوانند خود را کنترل کنند.
لویدز، بانک سلطنتی در اسکاتلند و همچنین سانتاندر هم اینطور گفته است که آنهایی که قمارباز مسئله ساز هستند، باید حمایت شوند، هرچند که آن ها همچنان هم زمان بندی مناسبی را در اختیار ندارند تا بتوانند ابزاری برای مسدود کردن حساب ها و پرداخت ها معرفی کنند.

کمیسیون قمار و بازبینی های مربوط به Paypal

کمیسیون قماربازی اما در این زمینه اقدام به بازبینی هایی کرده است که در نهایت می تواند منجر به اقدامات نظارتی شود. این کار تحت نظارت کامل دولت انجام خواهد شد چرا که آن ها در این زمینه هشدارهای لازم را انجام داده اند.

در پاسخ به این سوال که آیا مرزی برای استفاده از سرویس های پرداخت آنلاین ایجاد خواهد شد یا خیر، سخنگوی DCMS  اینطور می گوید که بنا به آن چه کمیسیون قمار گفته است، ایجاد هرگونه مرزی در این زمینه توسط آن ها مورد استقبال قرار خواهد گرفت، چرا که در نهایت میتواند باعث گسترش قمار و همچنین فهم خطرات احتمالی آن شود.

واتسون هم گفت که قمار یک اپیدمی پنهان جهانی است. در این زمینه، افرادی هستند که توانسته اند تا با استفاده از چک های کم، هزاران پوند بدهی خود را به صورت آنلاین جمع آوری کنند. سخنگوی Paypal  اما اینطور می گوید که ما نمیتوانیم در موارد فردی و خاص نظر دهیم، با این حال، گزارش هایی که در این زمینه نوشته می شوند را به طور کامل می خوانیم و آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم. پیش از این هم تیم ما کنترل هایی را در زمینه شناخت و مسدود کردن مسائل مربوط به استفاده های قمار از سایت را بررسی کرده است و همچنین تغییراتی نیز در قواعد پرداخت ایجاد خواهد شد که در نهایت دیگر قماربازان قادر به سوءاستفاده از سرویس های Paypal  نخواهند بود. این اقدامات به زودی اعمال خواهند شد.

منبع :

https://www.theguardian.com/society/2019/feb/17/paypal-problem-gamblers-misuse-avoid-bank-limits

برچسـب هـا : پی‌پال ، paypal ، استفاده از paypal
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد