هزینه آزمون تافل و GRE در سال 98

هزینه آزمون تافل و GRE در سال 98

توسط : تیم خبری
1,642

به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمونهای زبان بین المللی  TOEFL و GRE می رساند، با توجه به قیمت روز دلار هزینه آزمونهای بین المللی متغییر می باشد.

چند ماهی نرخ دلار پایین آماده و بین 11200 تا 11500 تومان می باشد. به راحتی می توانید نسبت به پرداخت هزینه آزمون تافل با مبلغ 27,301,050 ریال ( معادل دو میلیون هفتصد و سی هزار تومان) و پرداخت هزینه آزمون GRE جنرال با مبلغ 24,874,290 ریال (معادل دو میلیون چهارصد و هشتاد و هفت هزار تومان) فراهم گردیده است. این مبالغ از هزینه ی که توسط سازمان سنجش به مبلغ 27,500,000 ریال (معادل دو میلیون هفتصدوپنجاه هزار تومان) دریافت می شود ارزانتر می باشد. لذا داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت بیست پیمنت ، از منوی خدمات روی پرداخت تافل یا پرداخت GRE کلیک نمائید تا به صفحه مربوطه وارد شوید و از خدمات مجموعه ما شامل پراخت هزینه ثبت نام ازمون تافل ، تغییر مکان و زمان آزمون تافل ، ریپورت نمره تافل و همچنین تمام این موراد برای ازمون GRE می باشد.

مراحل استفاده از خدمات آزمون TOEFL  و GRE  به شرح زیر است:

گام اول: مراجعه به سايت ets.org و ايجاد حساب کاربری TOEFL يا GRE (در صورت داشتن حساب کاربری نيازی به ايجاد حساب کاربری جديد نيست)

گام دوم: تکميل اطلاعات درخواستی در مراحل ثبت نام آزمون و بررسی باز بودن تاريخ/مرکز در حساب کاربری سايت ETS

گام سوم: مراجعه به سایت 20payment.com (همين سايت)

گام چهارم: از منوی خدمات مراجعه به صفحه تافل یا جی آر ای

گام پنجم: تکمیل فرم مشخصات داوطلب آزمون شامل اطلاعات نام کاربری و رمز عبور به سایت ets.org و در نهایت پرداخت هزینه آزمون به صورت آنلاین یا کارت به کارت به حساب همین سایت. (پس از تکميل فرم، اطلاعات بررسي شده و پرداخت هزینه ازمون توسط کارتهای اعتباری ما پرداخت می گردد.)

گام ششم: از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع رسانی می شود که پرداخت شما انجام گردید است. همچنین رسید پرداخت شما داخل پنل کاربری سایت 20 پیمنت قابل مشاهده هست .

گام هفتم: ايميل تاييديه ثبت نام از ETS پس از اتمام ثبت نام

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد