پی پال تا سال 2020 پرداخت های موبایلی درون فروشگاهی را متحول می کند

پی پال تا سال 2020 پرداخت های موبایلی درون فروشگاهی را متحول می کند

توسط : تیم خبری
1,390

دن شولمن مدیر عامل خوش قول پی پال، در مصاحبه با اکسیوس عنوان کرد که پی پال قصد دارد راه کار های جدیدی را برای پرداخت های موبایلی درون فروشگاهی را تا سال 2020 معرفی کند که به کلی این شیوه پرداخت را متحول می نماید.

پی پال برای این هدف خود یک کیف پول دیجیتالی را برای فروشگاه های فیزیکی ایجاد می کند و در کنار آن برای فعال کردن پرداخت های درون فروشگاهی، از تکنولوژی NFC و QR code استفاده خواهد کرد. بد نیست یادآوری کنیم که پی پال پرداخت درون فروشگاهی از طریق اپلیکیشن موبایل را در سال 2018 حذف کرده بود اما به دنبال حذف این خدمات روش پرداخت جدیدی ارائه خواهد شد.

توجه ویژه شولمن (Dan Schulman) به پرداخت های درون فروشگاهی به دلیل پتانسیل بالایی بود که پرداخت های موبایلی در ارائه ارزش و قابلیت های بیشتر فراهم می کردند. مدیر عامل پی پال همچنین عنوان کرد که ارزش درون فروشگاهی پی پال صرفا یک تفاوت ظاهری بود؛ یعنی تفاوت در پرداخت با موبایل به جای کارت اعتباری، راه کار های پرداخت فیزیکی این شرکت را از بین نمی برد.

پی پال اکنون درک کرده که پرداخت های موبایلی می توانند قابلیت های جدیدی ایجاد کنند و صفحات متفاوتی را در کتاب پرداخت های روزمره ورق بزنند. امکان استفاده از امتیاز پاداش و پایانه فروش، پرداخت هزینه خرید با چند روش پرداختی اعم از پاداش ها، کارت اعتباری و نقدی و سفارش از طریق موبایل از جمله قابلیت هایی هستند که پرداخت های موبایلی در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

پیشنهاد مطالعه: حساب پی پال چیست؟

ویژگی های نام برده پرداخت های درون فروشگاهی را آسان تر و انعطاف پذیر تر می کنند و پی پال می تواند به واسطه آن ها به یک پیشگام و شرکت برجسته در این حوزه نیز تبدیل شود؛ دقیقا به همین دلیل احتمال می رود که ارائه پرداخت های درون فروشگاهی پی پال، قابلیت های مرتبط و همینطور دیگر ابزار های مالی مانند POS financing را دربر بگیرد.

بد نیست اشاره کنیم که پرداخت های درون فروشگاهی موبایلی هنوز آنطور که انتظار می رود نه تنها در آمریکا بلکه در دیگر مناطق جهان فراگیر نشده اند؛ قبل تر پیش بینی شده بود که در سال 2019 حجم این نوع از پرداخت ها صرفا در آمریکا به 76 میلیارد دلار برسد اما این نتیجه هنوز محقق نشده است. به طور کلی تجارت الکترونیکی و پرداخت های آنلاین رشد دوبرابری داشته اند که این آمار می تواند به افزایش پرداخت های موبایلی در آینده ای نه چندان دور نیز کمک شایانی بکند.

تحول در پرداخت موبایلی درون فروشگاهی پی پال تا سال 2020

کمپانی پی پال و ونمو هر دو برای راه اندازی پرداخت های درون فروشگاهی موبایلی پی پال تلاش می کنند. احتمالا این روش پرداخت محدودیت های پرداخت بسیاری از کسب و کار ها را نیز رفع کند. در یک نگاه کلی پی پال پس از راه اندازی و موفقیت در این حوزه نه تنها درآمد فوق العاده قابل توجهی خواهد داشت بلکه گستره فعالیت آن نیز به مقدار قابل توجهی توسعه پیدا خواهد کرد.

بر اساس آمار و ارقامی که اداره آمار آمریکا منتشر کرده، تجارت الکترونیک تنها 10.1 درصد از کل فروش خرده فروشی را در سه ماهه دوم سال 2019 به خود اختصاص داده است. این مقدار نسبت به سه ماهه دوم سال 2018 که 9.1 درصد بود، رشد قابل توجهی داشته است اما باید این را در نظر گرفت که مقدار زیادی از پرداخت ها در تجارت الکترونیک همچنان به صورت آفلاین صورت می گیرد و این طرح پی پال این بخش از پرداخت ها در تجارت الکترونیک را هدف قرار داده تا همراه با افزایش درآمد منجر به توسعه مرز های پی پال نیز شود.

فارق از اینکه طرح معرفی شده می تواند سوددهی قابل توجهی برای پی پال داشته باشد، اما این کمپانی پرداخت مطرح برای رسیدن به اهداف خود مجبور است به این بخش از پرداخت نیز ورود پیدا کند. پس این شرکت می بایست برای خرده فروشی های فیزیکی قابلیت های جدیدی را برای پرداخت ایجاد کند که نظر آن ها را جلب نماید و در نهایت منجر به توسعه پی پال گردد. اگر این نوع پرداخت پی پال مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرد، احتمال دارد که حجم سودآوری پرداخت های آفلاین نسبت به پرداخت های آنلاین برای پی پال بیشتر باشد.

در حال حاضر برای افزایش احتمال موفقیت ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان، برای پی پال اهمیت ویژه ای دارد.

منبع خبر: Business Insider

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد